Skąd czerpać aktualną wiedzę o SEO?

0

Tak jak w temacie. Staram się zgłębić tą tematykę, ale wychodzi na to, że znaczna większość informacji dostępnych w internecie na ten temat jest przestarzała. Coś co było skuteczne rok temu dzisiaj już nie ma znaczenia. Dlatego chciałbym się dowiedzieć skąd czerpiecie aktualne informacje na ten temat? Może jakieś czasopismo, albo książka?

0

#treść
#semantyczne znaczniki wspomagające zrozumienie tej treści
#wartościowe linki

Więcej już opisywałem 2 miesiące temu:
Jakie firmy pozycjonujące polecacie?

Wszystkie "sztuczki", które przestają działać to i tak zazwyczaj odmiana "lekkiego black seo", a tego ostatniego nie polecam.

0

1 O.K
2. Jakiś prosty przykład? Bo nie wiem o co dokładnie chodzi.
3. Czy prawdą jest, że nie stosuje się już precli do pozycjonowania? Takie info otrzymałem od gościa, który twierdzi, że się tym zajmuje. Gdzie najlepiej umieszczać linki? Załóżmy, że chcę wypozycjonować swoją witrynę na frazę "bawełniane kalesony". Czy w takim wypadku skuteczne jest umieszczanie linków w ten sposób? <a href="http://www.ubrania.pl?kategoria=bawełniane-kalesony">bawełniane kalesony</a>

0

Może i skuteczne, ale to wszystko zależy jeszcze gdzie umieścisz te linki (na ile wartościowe są strony, na których umieścisz linki).

0

Polecam książkę The Art of SEO Eric Enge i in. W niedługim czasie wyjdzie w Helionie tłumaczenie najnowszego wydania (poprzedniego nie polecam ani w tłumaczeniu ani w oryginale, bo jest już przestarzałe).

  1. Obecność znaczników semantycznych nie ma wpływu na pozycję strony w wyszukiwarkach.
  2. Najlepiej stosować dopasowanie kontekstowe, tzn. fraza w adresie URL traci już znaczenie. Google bada całą treść strony i określa wartość linków z niej wychodzących na podstawie wielu czynników, np. opinii samej domeny, jej tematyki i tematyki linka itd.
0

Pytasz o podstawy podstaw, a z tego zakresu nic się nie zmieniło. Dalej znaczenie mają przede wszystkim linki i optymalizacja. CMSy masz przygotowane pod wymagania wyszukiwarki, więc przy nich specjalnie narobić się nie musisz.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1