akcja po kliknięciu lubię to facebook

1

Witam. Chodzi o to że posiadam stronkę gdzie za kliknięcia dostajemy punkty.
Mam lubię to przyciski i pod nimi potwierdź.

Każdy może potwierdzać i zgarniać punkty nawet nie mając konta facebook.

Może ktoś mi przedstawić skrypt który będzie robił takie coś: klikamy w facebook lubię to, gdy jesteśmy zalogowani i zrobi lubię to wtedy robi się akcja czyli np updatuje baze danych i dodaje punkty użytkownikowi.

Php znam i umiem zrobić update bazy danych umiem wstawić przyciski lubie to na stronkę ale kompletnie nie znam się na java i nie umiem zrobić tej autoryzacji (zabezpieczenia)

Próbowałem dodać do skryptu facebooka onclick="sprawdz()" i w fukncji

<script type="text/javascript">
function sprawdz() {
document.getElementById('submit').removeAttribute('disabled');
}
</script> 

A submit był disabled i potem dodawał punkty lecz to nie działało

Może ktoś mi pomóc?

0

Pokaż jeszcze jak wstawiasz przycisk Lubię to!, bo można go wstawić aż na 4 sposoby z tego, co kojarzę.

0
<fb:like href="<?=$site['facebook']?>" font="verdana" show_faces="false" send="false" layout="button_count"></fb:like> 

chce po prostu żeby było tak, ktoś klika w lubię to i otrzymuje punkty za to

0

refresh
pomoże ktoś?
najlepiej na gg: [CIACH!]

0

Chyba kluczowe jest sprawdzenie co zawiera zmienna:

$site['facebook']

A potem jeszcze sprawdzenie czy masz włączoną bibliotekę: all.js

Szczegóły:
http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/

0

ta zmienna to są linki które ludzie mają polubić za punkty, a ja potrzebuje skrypt java klikniecie w button i polubienie daje punkty do bazdy danych (updatuje tabele users)

0
adix1310 napisał(a):

ta zmienna to są linki które ludzie mają polubić za punkty, a ja potrzebuje skrypt java klikniecie w button i polubienie daje punkty do bazdy danych (updatuje tabele users)

Opisz co dokładnie chcesz zrobić - krok po kroku. I potrzebujesz skryptu JavaScript.
Potrzebujesz w ogóle do tego FB? Po co?

0