Właściwości bloku (div)

0

Witam,
Jestem początkującym webmasterem. Mam pewien problem. Chciałbym się dowiedzieć jakie są właściwości bloku (div) i w jaki sposób go ustawić tak, aby wszystko działało poprawnie. Na początku wytyczyłem sobie pewną <ort>chierarchie </ort>i próbowałem ją prosto sformatować w CSS. Nadałem każdemu blokowi kolory i nie chcą się zbytnio wyświetlać wszystkie. Bardzo proszę o pomoc.

                                                                                                                                                                                 Z góry dzięki p111

HTML:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-*W3C*DTD HTML 4.01*EN" "http:*www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html> <head><title>Strona1</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="1.css"> </head> <body>
</body> </html>

CSS:
html, body {margin: o;
padding: 0;
background: blue;
}

#header {
background: yellow;
width: 1200px;
height: 65px;}

#logo {
background: red;
width: 65px;
height: 55px;
}

#menu_po {background: brown;}
#tresc {background: grey;}
#menu_pio {background: green;}
#info {background: black;}
#stopka {background: yellow;}

0

Proszę (również na przyszłość), abyś się postarał nieco bardziej szczegółowo opisać swój problem, bo "chcę, by wszystko działało poprawnie" i "nie chcą się zbytnio wyświetlać wszystkie" to może być troszkę za mało i przez to możesz otrzymać zupełnie nieadekwatne podpowiedzi, rzucone w ciemno. A w ten sposób wszyscy tracą czas. Konkretnie tutaj mógłby pomóc bardziej szczegółowy opis efektu, jaki chcesz osiągnąć.

OK, założę więc, że wkleiłeś dokładnie cały kod, który masz i problemem jest to, że nie wszystkie divy widzisz na ekranie, a jedyne, co chcesz osiągnąć, to kilka bloków jeden pod drugim.