[PHP]umieszczanie mysql

0

Być może dla wielu jest to banalne ale ja nie wiem jak na serwerze umieścić bazę danych napisana przeze mnie(ma to być plik *.sql?).

:-| :-| :-|

0

więcej szczegółów podaj w jaki sposób masz dostęp do bazy u siebie na lokalu i na serwerze w sieci.

Ja generalnie to mam tak że na lokalnym mam klinta sql którym eksportuje dane do pliku (w formie zapytania sql)
NA serwerze z reguły jest dotęp przez phpmyadmin i on w sobie ma wbudowane import z plików także bezproblemowo to przebiega

0

Kurcze jeśli chodzi o PHP i MySql jestem początkujący. Mam PHPTriad na
serwerze chyba mam dostęp przez PHPAdmin. I teraz jak to wszystko zrobić?Za pomoc będe naprawdę wdzięczny.

[glowa] [glowa] [glowa]

0

Jezeli masz phpMyAdmina to wejdz do niego - tam poprzez interfejs wszystko jest latwo ustawiec pojedynczym kliknieciem.

A jesli chodzi Ci o to jak skopiowac baze danych z Twego kompa na serwer to:

  1. poprzez phpMyAdmin. Na swoim komputerze eksportujesz baze danych (musisz miec takze zainstalowany skrypt phpMyAdmin) a wczytujesz ja na serwer (w postaci pliku *.sql) - zadna filozofia.

  2. poprzez MySQL, ale musisz miec dostep do shella. Na swoim komputerze w linii komend (DOS lub Linux) wpisujesz:

mysqldump baza_danych < /root/baza.sql

Plik baza.sql musisz umiescic na serwerze i zalogowac sie na konto shell oraz napisac:

mysql baza_danych > /sciezka_do_katalogu/baza.sql

0