Kraków, spotkania programistyczne

0

Witam,

Jestem doświadczonym programistą (kwestionowalne, dyskusja poniżej :) ), chętnie poprowadzę serię spotkań dotyczących praktycznego programowania (także dla tych co jeszcze nie pracowali w branży). Inicjatywa jest non-profit, mam nadzieję że uczestnicy (ze mną włącznie) będą mieli okazję do nauczenia się czegoś. Więcej szczegółów oraz zapisy: http://goo.gl/4Lxp .

Pytania i kontakt - najlepiej na adres [email protected] , można też poniżej.

Zapraszam!

PS. propozycja skierowana do forumowiczów którzy mieszkają w Krakowie, lub nie boją się dojeżdżać.

Edycja: niektórzy kwestionują bycie doświadczonym programistą na piątym roku studiów (jak jest napisane w szczegółach, w ankiecie). Pisząc obiektywnie, mam przepracowane dwa lata na tym stanowisku, oraz różne projekty hobbystyczne za sobą. Subiektywnie każdy sobie sam oceni - a najlepiej, przekona się na pierwszym spotkaniu.

0

a co ty z tego będziesz mieć? jak chcesz się po prostu przysłużyć społeczeństwu to czemu po prostu nie zrobisz np kanału na youtube?

albo np konferencja na skypie czy też kamerka + chat żeby było to interaktywne
sam bym wtedy chętnie wziął udział
ale dojeżdżać kilka godzin do krakowa mi się nie widzi

0

Koleś z jednej strony piszesz, że jesteś doświadczonym programistą, a z drugiej w linku, który podałeś jest napisane, że jesteś studentem...

0

Napisz jakie masz te doswiadczenie, bo na razie to nie wyglada powaznie.

0
dfgdfag napisał(a)

a co ty z tego będziesz mieć?

Liczę, że też się sporo nauczę, prowadzenie takich spotkań to dla mnie świetna okazja do uporządkowania sobie wiedzy. Np. na pierwszy ogień pójdzie (prawdopodobnie) git, to temat gdzie każdy się może czegoś dowiedzieć (a mi się przyda nauka nowych komend).

0
t0m_k-tmp napisał(a)

Napisz jakie masz te doswiadczenie, bo na razie to nie wyglada powaznie.

Wyedytowałem pierwszy post i wpisałem informację.