Witam. Uczę się jakiś czas c++ i trafiłem na rozdział z wskaźnikami i referencjami. Mógłby mi ktoś wyjaśnić do czego przydają się wskaźniki? Gdzie i jak je stosować? Na przykład taki kod:
// Przykład z DirectX 11.
Co daje ten wskaźnik?
ID3D11Buffer* DebugBufferOutput;
Lub ten?
DataView* dataView = reinterpret_cast<DataView*>(mData.pData);
//Inne
ID3D10Blob* compiledShader = 0;
ID3D10Blob* compilationMsgs = 0;
I ten:
ID3D11Texture2D* backBuffer;
HR(mSwapChain->GetBuffer(0, __uuidof(ID3D11Texture2D), reinterpret_cast<void**>(&backBuffer)));
HR(md3dDevice->CreateRenderTargetView(backBuffer, 0, &mRenderTargetView));
A w tej metodzie?
void BFilter::BIPlace(ID3D11DeviceContext* deviceContext){},
Oraz to:
HRESULT D3DX11CreateEffectFromMemory(
void *pData,
ID3D11Device *pDevice,
ID3DX11Effect **ppEffect);
//Wraz z tym
(void**)mRenderCośTam....
co daje (void**)
Czytałem już tutoriale i książki ale jakoś tego nie mogę zajarzyć. Może jak ktoś mi to wytłumaczy na chłopski rozum, to w końcu to zrozumiem. Jeśli ktoś mi to wytłumaczy, wtedy będę ogromnie wdzięczny.