Wątek przeniesiony 2014-08-18 18:42 z PHP przez dzek69.

niewłaściwe działanie funkcji strpos

0

Witam.
Mam problem z prawidłowym działaniem aplikacji, której zadaniem jest wypisanie wszystkich plików (szablon, plik .txt) w folderze (pętla while), a podczas każdego obiegu pętli, sczytywana jest nazwa (odpowiednio sformatowana), następnie otwierany jest inny plik txt (lista linków) i na podstawie nazwy znajdowana odpowiednia linijka oraz wklejana na miejsce starego w szablonie.
O ile większość jest jest już zrobiona, o tyle ugrzązłem od kilku dni nad prawidłowym działaniem funkcji strpos, która tylko za pierwszym wywołaniem działa tak jak powinna.
Jestem początkującym w temacie, jednak poproszę o skupienie się nad rozwiązaniem problemu - pewnie coś niewielkiego, ale Ja już nie mam siły :P
Z góry dzięki za pomoc.

$alinks = array('D:\\testing\\linki1.txt',
		'D:\\testing\\linki2.txt',
		'D:\\testing\\linki3.txt');	

 if($dh = opendir(tbf)){		// otwiera folder tbf
		while(($file = readdir($dh)) !== false){	// wypisuje nazwy plikow
			if(($file !== '.') && ($file !== '..')){ //pomija . i ..
				// zczytanie nazwy pierwszego pliku w folderze
				$exp = explode('.',$file); //dzieli nazwe pliku
				//print_r ($exp);
				//echo '</br>';
				if($dindex = array_search('2014',$exp));	// sprawdza czy w nazwie znajduje sie data 2014...			
						elseif($dindex = array_search('2013',$exp));
							elseif($dindex = array_search('2012',$exp));
								elseif($dindex = array_search('2011',$exp));
									elseif($dindex = array_search('2010',$exp));
										elseif($dindex = array_search('2009',$exp));
											elseif($dindex = array_search('2008',$exp));
												elseif($dindex = array_search('2007',$exp));
													elseif($dindex = array_search('2006',$exp));
														elseif($dindex = array_search('2005',$exp));
															elseif($dindex = array_search('2004',$exp));
																elseif($dindex = array_search('2003',$exp));