Repaint i miganie ekranu

0

Piszę przy użyciu biblioteki AWT mini grę. Problem polega na tym, że przy poruszaniu się gracza (a tym samym odświeżaniu ekranu), zawartość okna miga.

Przykładowo przy wciśnięciu strzałki w prawo, wywoływana jest metoda:

	
            public void right() {
		     game.getPlayer().right();
		     repaint();
	} 

Repaint nie jest nigdzie dublowany. Gdybym usunął repainta z tej metody, to oczywiście ekran przestałby migać, ale nie byłoby widać zmiany położenia gracza na planszy. Jak rozwiązać ten problem?

0

Po czym rysujesz? Jak możesz to podaj więcej kodu. Najlepiej ten rysujący. Generalnie hasło w google: java avoid flickering lub java JPanel flickering itp.

0
mychal.szczygiel napisał(a)

Po czym rysujesz? Jak możesz to podaj więcej kodu. Najlepiej ten rysujący. Generalnie hasło w google: java avoid flickering lub java JPanel flickering itp.

Rysuję po java.awt.Frame.
Nie używam swinga.

0

no to wpisz w google to czego używasz i dopisz double buffer
http://www.codeproject.com/Articles/2136/Double-buffer-in-standard-Java-AWT

0 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 0