Wygląd przycisków

0

Mam Delphi7 tworzę projekt i przyciski są takie kanciaste, co powinienem zmienić, abym miał takie ładne zaokrąglone przyciski.
Jest podobny temat o tym, ale u mnie nawet po uruchomieniu są stare przyciski.

0

No błagam... Manifest...

0

Sorki ale nie znam się na programowaniu, czasami sam coś poszukam i napiszę jak coś prostego potrzebuje.
Nie siedzę, w tym na tyle i nie wiem co to jest ten manifest, to znaczy teraz już wiem, bo jak podesłałeś o czym mam szukać w sieci to już znalazłem i się udało. Tak więc dzięki.

0

Zakładka Win32, ostatnia kontrolka: XPManifest wrzuć na formę. Tyle

0

Przyciski są już, ale jak wciskam alt to znikają, w sieci znalazłem informację o pobraniu jakiejś paczki, zrobiłem to dodałem ją i nadal znikają.
Pojawiła się nowa zakładka MEP, z niej na formę dodaję VistaAltFix i nadal znikają.

0
  1. Wygooglowujesz vistaaltfix.pas
  2. Zapisujesz kod modułu jako plik vistaaltfix.pas do kataogu projektem.
  3. Dodajesz do sekcji uses vistaaltfix
  4. Dodajesz do zdarzenia OnCreate Formatki głownej:
TVistaAltFix.Create(Self);

Tyle, powinno działać, ja zastosowalem to w aplikacjach z nietpowym manifestem do wymuszania praw i zadziałało. Nie zauważylem aby problem ze znikającymi komponentami dzial się przy samym manifescie XP oraz włączonych kompozycjach, ale być może również to może mieć miejsce przy naciskaniu klawisza Alr.

0

Niestety ale nadal to nie działa.

0

To nie wiem, u mnie na Windows 7 Ultimate 64 bit PL z Service Packiem 1 oraz kompozycją "Podstawowy Windows" to pomoglo, chociaż wciskanie Alta nawet z kompozycją w programie z manifestem nie za każdym razem powodowalo znikanie kontrolek. Ktoś pisal tutaj na forum, że pomaga inny plik manifestu. W przeciągu ostatniego tygodnia chyba nawet - poszukaj. A jak to nie pomoże to już nie wiem co. Być może ktoś inny coś dzialającego Tobie doradzi.

0

Wywal wszystko co Ci kazali. Wywal tą paczke, wywal TXPManifest a dodaj to:

uses
  XPMan;