Cloud Computing - jak ?

0

Witam !

Może słyszeliście, a może nie o OnLive.
Jest to platforma do gier typu "wideo na życzenie". I tak się zastanawiam:
Czy mógłbym taką platformę postawić na swoim komputerze (tylko do mojego użytku), abym mógł właśnie grać w gry, które np.sam napiszę od razu pod platformę, ale przez Internet (tj.przez specjalny program, który łączy się z moim komputerem). I czy taki system można stworzyć w Delphi ?
Nie chodzi mi o uruchomienie gier typu GTA, czy już "napisanych". Napisałbym jakąś własną, od razu przygotowaną do uruchomienia na moim kompie.

0

a to już systemy operacyjne i antyvirusy wyszły z mody??

0

Ok, już mi jakoś wychodzi. A teraz inne pytanie:
Jak przechwycić moment wyrenderowania sceny (OpenGL, DirectX) ?
Ponieważ jak robię screena aplikacji (trochę mam kiepską tę moją platformę, ale jakoś działa) to widać okno, natomiast tam, gdzie jest render jest czarne.

0

Próbujesz robić zrzut ekranu, żeby móc go potem przesłać i z tego ma powstać animacja?

Ekran jest czarny, bo dla zwiększenia wydajności obraz jest zapisywany bezpośrednio w pamięci RAM karty graficznej, a ty zapewne robisz zrzut ekranu na podstawie jakiegoś bufora pulpitu...

0

No więc, używam takiej procedurki (znaleziona w Internecie):

function WindowSnap(windowHandle: HWND; bmp: TBitmap): boolean;
var   r: TRect;
user32DLLHandle: THandle;
printWindowAPI: function(sourceHandle: HWND; destinationHandle: HDC; nFlags: UINT): BOOL; stdcall;
begin
result := False;
user32DLLHandle := GetModuleHandle(user32);
 if user32DLLHandle <> 0 then
 begin
  @printWindowAPI := GetProcAddress(user32DLLHandle, 'PrintWindow');
  if @printWindowAPI <> nil then
  begin
   GetWindowRect(windowHandle, r);
   bmp.Width := r.Right - r.Left;
   bmp.Height := r.Bottom - r.Top;
   bmp.Canvas.Lock;
   try
    result := printWindowAPI(windowHandle, bmp.Canvas.Handle, 0);
   finally
    bmp.Canvas.Unlock;
   end;
  end;
 end;
end;

A może wiesz, jak wykonać to o co mi chodzi (screenshot okna programu) ?

0

Możesz ustawić GPU w tryb Render-to-Texture i zczytywać powstałe rendery. Jeśli doda się do tego jakieś dodatkowe ustawiania to (chyba) można generować obraz bez ustawiania kontekstu OpenGL/ DirectX

0

Wyłącz w ustawieniach karty "Przyśpieszenie sprzętowe". Nie jest to niestety szczęśliwe rozwiązanie.
Możesz też poszukać info o overlay.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1