Witam, mam taki błąd "Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu." dotyczy on
Size = new Rectangle(0, 0, (int)(mSpriteTexture.Width * Scale), (int)(mSpriteTexture.Height * Scale));
W ogóle nie rozumiem o co chodzi odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu O.o jakiś język chyba z translatora. A dokładniej rzecz ujmując jes to w tej klasie dotyczy to jakiegoś obiektu tej klasy, cała klasa przedstawiona poniżej.
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using Microsoft.Xna.Framework;
using Microsoft.Xna.Framework.Content;
using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
namespace GRA
{
class Sprite
{
//Obecna pozycja Sprite
public Vector2 Position = new Vector2(0, 0);
//Obiekt pobierany kiedy jest rysowany Sprite
public Texture2D mSpriteTexture;
//Rozmiar Sprite
public Rectangle Size;
public string AssetName;
//Skala Sprite
private float mScale = 1.0f;
public float Scale
{
get { return mScale; }
set
{
mScale = value;
Size = new Rectangle(0, 0, (int)(mSpriteTexture.Width * Scale), (int)(mSpriteTexture.Height * Scale));
}
}
public void LoadContent(ContentManager theContentManager, string theAssetName)
{
mSpriteTexture = theContentManager.Load<Texture2D>(theAssetName);
AssetName = theAssetName;
Size = new Rectangle(0, 0, (int)(mSpriteTexture.Width * Scale), (int)(mSpriteTexture.Height * Scale));
}
public void Draw(SpriteBatch theSpriteBatch)
{
theSpriteBatch.Draw(mSpriteTexture, Position,
new Rectangle(0, 0, mSpriteTexture.Width, mSpriteTexture.Height),
Color.White, 0.0f, Vector2.Zero, Scale, SpriteEffects.None, 0);
}
public void Update(GameTime theGameTime, Vector2 theSpeed, Vector2 theDirection)
{
Position += theDirection * theSpeed * (float)theGameTime.ElapsedGameTime.TotalSeconds;
}
}
}