Jak policzyć czas wyświetlania grafiki

0

Zastanawiałem się nad napisaniem programu mierzącego czas reakcji prostej lub złożonej.
Czyli wyświetlałbym sobie np. różne figury geometryczne w różnych kolorach i na jeden z nich użytkownik miałby zareagować.
Z tym, że czas będzie jak wiadomo bardzo mały. Wiec żeby pomiary były dokładne chciałbym uwzględnić czas jaki upłynie od momentu gdy wykona się instrukcja programu do pojawienia się obrazu na monitorze.
Da się coś takiego w ogóle zrobić?

1

eee... sprawdzasz jaki czas jest przed zaczęciem renderowania (np za pomocą environment.TickCount - dokładność 1ms n9ie wystarczy??? i po, a potem odejmujesz...

0

Ok przed zaczęciem to rozumiem sprawdzam czas tuż przed wywołaniem funkcji rysującej. A po? to znaczy zaraz po jej wywołaniu? Czyżby to było takie proste?:p

0

Jak tak robię, to dostaję 0. Nie ma czegoś jeszcze dokładniejszego?

0

Klasa System.Diagnostics.Stopwatch służy do mierzenia czasu.

0

Ok, a jak sprawdzić jaki czas reakcji ma monitor?

0

jesli chodzi o Stopwatch to kiedys wyczytalem ze nie koniecznie jest on taki wypas, okazuje sie ze DateTime.UtcNow jest szybsze :)

var d1 = DateTime.UtcNow;
// operacja
var d2 = DateTime.UtcNow;
var ts = (d2-d1).TotalSeconds;

0

@up: zmierz tym 5ms...

0
.kolo. napisał(a)

Ok, a jak sprawdzić jaki czas reakcji ma monitor?

W instrukcji?
O ile wiem to od monitora nie ma żadnych informacji zwrotnych.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1