Praca na 3 miesiące - możliwe?

0

Witam,
jestem studentem pierwszego roku informatyki w Krakowie, nie wchodząc w szczegóły cały pierwszy semestr mam przepisany, więc mam sporo wolnego czasu. Znam Jave, wiekszość podstaw, trochę springa, androida, hibernate. Niestety nie mam żadnego doświadczenia, czy istnieje możliwość że jakaś firma mnie zatrudni na okres 3 miesięcy? Czy raczej nawet nie ma się co starać i lepiej iść do MC na ten okres? Jeżeli tak, to jakie firmy wam przychodzą do głowy?

0

Spróbuj jakiegoś stażu.

0

Ja jestem juz prawie inzynierem informatykiem i roboty nie moge znalezc..., a szukam w 3city.

0

Wie ktoś ile trwa rekrutacja na taki staż? Wakacyjne rozpoczynają się już w kwietniu ale też jest dużo więcej chętnych.

0

jaki język?

Szukam juniorskiego stanowiska. Bylem na trzech rozmowach jak do tej pory z czego zrezygnowalem z oferty pracy dla Januszsoft, a w dwoch przypadkach ze mnie zrezygnowano, jako ze nie pasowalem do stanowiska (che programowac, a nie testowac).
Technologie: PHP, z frameworkami Yii i Laravel 5.3, C# z WPF i ASP.Net.
Intel rekrutuje studentow i wymaga statusu studenta prze co najmniej 12 miesiecy, a ja mam absolutorium i w lutym bede bronil inzynierki.

nie umiesz szukać albo sie sprzedać, albo uważasz że wiesz więcej niż wiesz

Na dwa tygodnie zawieszam poszukiwania, bo mam remont mieszkania ;). Wiesz, sucha zabudowa, kafle..itp..hhee..;) Poza tym jesli mialbym pracowac za 1500 netto, to wolalbym w jakiejs dobrej firmie , a nie u Janusza od 7 do 17 every day plus soboty...sorry, mam rodzine i dziecko, obowiazki..
Jesli chodzio o moja wiedze, to codziennie poswiecam wieczory na nauke, robie zadania programistyczne, ucze sie niuansow C#...duzo czytam, robie notatki..mam wiedze na goraco..

0

czyli nie ma pracy w programowaniu już?;p :D

Nie wiem. Na pewno jest w duzych miastach. W 3city, mimo ze to trzy dosyc duze miasta, jest raczej marnie, poza Intelem dla studentow.

0
Zimny Pomidor napisał(a):