Język z niskim progiem wejścia (Wrocław)

0

Sytuacja życiowa przymusiła mnie nieco do podjęcia się pracy szybciej niż spodziewałem się, że to nastąpi. Studiuję we Wrocławiu i chciałbym możliwie najszybciej zacząć pracę jako programista (najlepiej od płatnego stażu/praktyk). Jeśli chodzi o mój obecny stan wiedzy to językiem, który znam najlepiej jest C++, ale raczej nie jest to kierunek w którym chciałbym się rozwijać (zważywszy na główne obszary zastosowania C++). Pisałem też nieco w Javie, ale tutaj tylko totalne podstawy (proste aplikacje w Swingu). Zależy mi na dokonaniu wyboru, który pozwoli mi stosunkowo szybko zacząć zarabiać na programowaniu. Myślę, że Wiem, że najwięcej ofert jest w Javie, potem w C#, ale czy liczba ofert == łatwość dostania się do pracy? Javy jest dość sporo na uczelniach, więc pewnie sporo jest też studentów, którzy wybierają ją jako swoją wiodącą technologię. Mam świadomość, że brak trudności z dostaniem się na staż/praktyki to średni sposób wyboru technologii w której będę się rozwijał, ale czas odgrywa dla mnie kluczową rolę i będę naprawdę wdzięczny za sugestie odnośnie rynku (zwłaszcza wrocławskiego).

0

Najwięcej ofert to jest w PHP, Java, C# i ASP. Net. Java jest łatwa do nauki jeśli chodzi o sam język. Sprawa się komplikuje, gdy dochodzą różne frameworki.

0