wkurza mnie to że w Polsce tak mało popularny jest jeszcze ASP.NET MVC

3

Marzyłem o pracy w ASP.NET MVC, którego znam od kołyski - od wersji beta :) Zapoznawałem się i pogłębiałem wiedzę o każdej kolejnej wersji, patrzyłem jak ta technologia dynamicznie się rozwija, jak na Zachodzie gromadzi się wokół niej coraz większa społeczność, nawet jak sam Microsoft go promuje na maxa kosztem WebFormsów, byłem przez pewien czas podobno jedynym posiadaczem strony w ASP.NET MVC na pewnym polskim hostingu. Niestety musiałem podjąć pracę w technologii nie związanej z firmą Microsoft ponieważ udział w 3 rozmowach kwalifikacyjnych w Warszawie uświadomił mi, że wciąż w Polsce dominuje ASP.NET WebForms, które są dla mnie nie do zaakceptowania i jest to dla mnie nienaturalny sposób tworzenia aplikacji. Chciałem się pożalić. :(

0

Spoko tu zawsze wszystko dochodzi z lagiem ;) (aczkolwiek nie znam się na .net i nie mogę stwierdzić, że taki jest powód opisanej sytuacji ).

0

Jeśli większa firma ma już jakieś swoje systemy w WebFormsach, to nie przepisze ich nagle na MVC, woli utrzymywać.
Ogłoszenia z wymaganą znajomością MVC się zdarzają, więc to nie jest tak, że nie ma w ogóle. No i zawsze można wybrać moją drogę - freelancing.
Z drugiej strony, jak się dobrze w WebFormsach namota, to i prawie MVC z tego wyjdzie. ;)

A podobno, to teraz do Javy wypuścili coś takiego jak WebFormsy i teraz javowcy się podniecają czymś, co było w .NET od wielu lat. (I było ujowe.)

0

A podobno, to teraz do Javy wypuścili coś takiego jak WebFormsy i teraz javowcy się podniecają czymś, co było w .NET od wielu lat. (I było ujowe.)

Nie wiem co masz na myśli i czym ty się podniecasz, nie wiem też co to są WebFormsy, ale moim zdaniem wzorzec MVC to dość słaby pomysł i ja jestem zwolennikiem frameworków komponentowych.

Co jest takiego w tym asp.cośtam, żeby programista Javy miał się tym zainteresować?

0
Wibowit napisał(a):