wzór - dlaczego 0.

0
private static final int WSP_Y_POCZATEK_X = 250; 
int JEDNOSTKA = (DEFAULT_WIDTH/20)-5;

//Rysowanie wykresu ze wzoru
		for (int i = 0; i < 20; i++) {
			tab[i] = (int) (Math.exp(-(Math.pow(WSP_X_POCZATEK_X + (i * JEDNOSTKA),2)))*(Math.cos((2*Math.PI*(WSP_X_POCZATEK_X + (i*JEDNOSTKA)))/1)));
			g2d.drawLine(WSP_X_POCZATEK_X + (i*JEDNOSTKA),tab[i],WSP_X_POCZATEK_X + (i*JEDNOSTKA),tab[i]);
		}

wzór : e^-x2 * cos((2pix)/(lambda))
lambda jest rowna 1.
x jest jednostką z przedziału od -10 do 10
Nie mam pojęcia dlaczego wychodzi mi 0 ;/

0

A co innego miało by wyjść? Wartość wyrażenia e^-x2 * cos((2*pi*x) jest mniejsza od 1, po rzutowaniu na int wychodzi 0.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1