Open GL symulacje

0

Witam,

chciałbym stworzyć aplikację w javie, w której będzie można przeprowadzać symulację ruchów np robota przemysłowego.
Chodzi o to żeby można było wczytać model tego robota, a następnie poruszać jego członami w przestrzeni, robić symulacje dynamiczne, wykonywać operacje logiczne na bryłach itp.
Co wykorzystać do tego typu zadań? Czy LWJGL sprosta będzie odpowiednie?
Nie znam OpenGL-a, ale chętnie się go poznam.
No i patrząc przyszłościowo, chciałbym tworzyć podobne aplikacje na urządzenia mobilne z Androidem. Ale to zostawię na kiedyś.

Pozdrawiam :)

0

LWJGL sprosta zadaniu, tylko, że nieźle się orobisz. LWJGL to nie silnik, więc podstawowe operacje jak ładowanie/wyświetlanie modeli, oświetlenie, kamera, wyświetlanie tekstu itp. będziesz musiał zaimplementować we własnym zakresie.

Rzucanie się na Javę w LWJGL nie jest zbyt przyszłościowe, już prędzej LibGDX, ale i tak podobne aplikacje na urządzenia z Androidem zrobisz szybciej, sprawniej i ładniej w Unity 3D ;)

0

Dzięki za odpowiedź. Chyba zainteresuję się libGDX, żeby zostać przy javie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1