jak udostępnić w kodzie dołączony do biblioteki projektu w Netbeans pakiet z pliku jar

0

w Netbeans uruchamiam kod autor Chris Katz do obliczenia ścieżki krytycznej

z SourceForge.net

w kodzie jest zapis org.jfree.data.gantt poszukałem i dodałem do biblioteki projektu jfreechart-1.0.13_src.jar.zip który zawiera definicję funkcji tego pakietu
funkcje

jestem początkującym programistą javy jak teraz udostępnić ten pakiet w kodzie bo generuje błedy

package org.jfree.data.gantt;

import java.util.List;
import java.util.ArrayList;

public class CriticalPath {
	
	/** The root node of the critical path */
	private CriticalPathNode root;
0

Wiersz

package ....;

opisuje organizację Twoich klas. Zamień go naimport org.jfree.data.gantt.*;

, albo tylko go usuń. Właściwe instrukcje importu NetBeans dopisze sam.
0

próbowałem tego wcześniej i teraz ponownie zgodnie z sugestią zastąpiłem deklarację pakietu tekstem import org.jfree.data.gantt.*;

w projekcie w Libraries jest jfreechart-1.0.13_src.jar.zip i w nim pakiet org.jfree.data.gantt

błędy kompilacji fragment

ant -f /home/oracle/NetBeansProjects/CriticalPath -Djavac.includes=criticalpath/CriticalPath.java -Dnb.internal.action.name=compile.single compile-single
init:
Deleting: /home/oracle/NetBeansProjects/CriticalPath/build/built-jar.properties
deps-jar:
Updating property file: /home/oracle/NetBeansProjects/CriticalPath/build/built-jar.properties
Compiling 1 source file to /home/oracle/NetBeansProjects/CriticalPath/build/classes
/home/oracle/NetBeansProjects/CriticalPath/src/criticalpath/CriticalPath.java error: package org.jfree.data.gantt does not exist
import org.jfree.data.gantt.*;
/home/oracle/NetBeansProjects/CriticalPath/src/criticalpath/CriticalPath.java error: cannot find symbol
private CriticalPathNode root;
^
symbol: class CriticalPathNode
location: class CriticalPath
/home/oracle/NetBeansProjects/CriticalPath/src/criticalpath/CriticalPath.java error: cannot find symbol
private TaskSeries taskseries;
^