witajcie. prosze o Wasze propozycje, jak najlepiej podejsc do projektowania GUI w java me?
z czego Waszym zdaniem najlepiej skorzystac? warto meczyc sie z lowlevel API, customitems itd?
Czy moze lepiej skorzystac z SVG, do ktorego prawie nie ma dokumentacji?
Zawsze można skorzystać z jakiejś biblioteki GUI.
Ok. Ale jesli chcialbym zaprojektowac od poczatku swoja biblioteke?
Mam pomysl, zeby zrobic swoje klasy
MyContainer extends Canvas
, do rysowania oraz
MyScreen extends MyContainer
MyButton extends MyComponent
Problem w tym, ze chcialbym zaprojektowac aplikacje pod telefon posiadajacy ekran dotykowy. Zdarzenia przycisniecia przyciskow moge jeszcze wylapywac wiedzac, ktory MyScreen jest biezacy (current). Ale jak mialbym wylapywac pointerPressed? Skad mialbym wiedziec ktory MyButton zostal przycisniety itd? Czy moze MyButton
powinien dziedziczyc po Canvas
tak samo? Nie wiem jak to zorganizowac, zeby bylo dobrze.
Musiałbyś pobierać pozycję kliknięcia na ekran dotykowy i sprawdzić jaki element się kryje pod daną pozycją.
Az tak zle? Nie da sie tego zrobic lepiej? Czy canva sama w sobie nie potrafi stwierdzic ze jest "wyzej" od innej i to ona powinna przejac klikniecie?