Noo, przecież Graphics uzskujesz za pomocą metody Image.getGraphics();
Ale jeżeli faktycznie zależy Ci na użyciu MIDP 1.0 sam możesz zaimplementować podobną metodę:
public void paste(Image image, int x, int y, int width, int height, Image into, int x2, int y2) {
Graphics g = into.getGraphics();
g.setClip(x2, y2, width, height);
g.drawImage(image, x2-x, y2-y, Graphics.LEFT|Graphics.TOP);
}
Argumenty:
- image - Obrazek, który chcemy wyciąć;
- x - Lewy, górny róg od którego zaczynamy wycinanie (na osi X);
- y - Jw. (na osi Y);
- width - Szerokość wycinanego obszaru;
- height - Wysokość wyciananego obszaru;
- into - Obrazek do którego wklejamy wycinek;
- x2 - Lewy, górny róg od którego zaczynamy wklejanie (na osi X);
- y2 - Jw. (na osi Y).
Przykład:
Jeżeli chcesz wyciąć fragment 20x30 obrazka, zaczynając od punktu o współrzędnych (5, 15) i wkleić go tak by jego lewy górny róg znajdował się na współrzędnych (40, 40) nowego obrazka, użyj takiego kodu:
Image GLOWNE = getImage("/Glowne.png");
Image NOWE = createImage(100, 100);
paste(GLOWNE, 5, 15, 20, 30, NOWE, 40, 40);
Pozdrawiam, Towe.