J2ME - Kłopot z Wyjątkiem

0

Witam! Korzystam z książki "J2ME. Tworzenie Gier." i chciałem dowiedzieć się czegoś o pisaniu gier na telefony komórkowe, niestety już na samym początku po przepisaniu jednego z przykładów mam kłopot z wyjątkiem (a przynajmniej tak mi się wydaje). Poniżej zamieszczam kod:



import javax.microedition.midlet.*;
import javax.microedition.lcdui.*;


public class HelloMidlet extends MIDlet implements CommandListener
{
    
    Command cmdExit = new Command("Koniec", Command.EXIT, 1);;
        
    TextBox txtBox = new TextBox("Witaj", "TEKST DO EDYCJI", 20, 0);

    public HelloMidlet(){}
    
    public void startApp()
    {
        Display display = Display.getDisplay(this);
        
        txtBox.addCommand(cmdExit);
        txtBox.setCommandListener(this);
        
        display.setCurrent(txtBox);
    }
    public void commandAction(Command cmd, Displayable displayable)
    {
        if(cmd==cmdExit)
        {
            destroyApp(false);
            notifyDestroyed();
        }
    }
    public void pauseApp(){}
    public void destroyApp(boolean unconditional){}
}

Uruchamiam to w KToolbar i program się kompiluje, uruchamia i po wciśnięciu przycisku wyskakuje komunikat o błędzie. Może ktoś mi w tym pomóc? Będę wdzięczny:)

0

jaki to błąd. Bądź tak dobry i podaj szczegóły :/

0

W samym kodzie błędów nie widzę, a i po uruchomieniu żaden mi nie wyskakuje. Jak wyżej, podaj szczegóły.

0

Odwołuję pytanie, kłopot jest z odpowiednim wstawieniem kodu do KToolbar, a nie z samym kodem :) Dzięki za pomoc

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1