witam taki kod pod sklejałem dziś sobie :]
import java.io.*;
import javax.microedition.midlet.*;
import javax.microedition.lcdui.*;
/**
* MIDlet prezentujący proste wypisywanie na ekranie
* za pomocą GUI niskiego poziomu.
* @author Konrad Palczewski
* @version 1.0
*/
public class karol extends MIDlet {
//W tej zmiennej zapiszę obiekt pobrany metodą Display.getDisplay()
private Display display;
/** Wewnętrzna klasa Ekran rozszerzająca klasą Canvas
*/
private class Ekran extends Canvas {
String label = "Tekst domyślny";//tekst do wypisania na ekranie
int elipsewidth = 90; //szerokość elipsy na środku ekranu
int ScreenWidth, ScreenHeight; //szerokość i długość ekranu
/** Konstruktor wewnętrznej klasy Ekran
*/
public Ekran(String inparam){
//
label = inparam;
//Pobieram wysokość i szerokość dostępnego ekranu:
ScreenWidth = getWidth();
ScreenHeight = getHeight();
}
/** W matodzie paint() definiujemy wygląd elementu
*/
protected void paint(Graphics g){
try {
Class c = this.getClass();
InputStream is = c.getResourceAsStream("/thisfile.txt");
StringBuffer str = new StringBuffer();
byte b[] = new byte[1];
while ( is.read(b) != -1 ) {
str.append(new String(b));
}
is.close();
g.drawString(str,0, 60, 0);
}
catch (IOException e) {
e.printStackTrace();
}
}
}
/** Opcjonalny konstruktor
*/
public karol() {
}
public void startApp() {
display = Display.getDisplay(this);
display.setCurrent(new Ekran("J2ME rządzi"));
}
public void pauseApp() {
}
public void destroyApp(boolean unconditional) {
}
}
działa ale nie wiem jak wyswietlic zawartość pliku.txt
help mi:(