Emulacja serwerów gier

0

Witam wszystkich, mam kilka małych pytań...

Chciałbym zacząć emulować serwery gier(Serwer włącza u siebie program, a klient robi w Windows\system32\drivers\etc\HOSTS przekierowanie z orginalnego serwera do prywatnego).

Wyposażyłem się już w "łapacza" pakietów, wybrałem Ethereal.
Teraz została mi decyzja w czym najlepiej pisać takie emulatory?
Osobiście myślałem nad VisualBasic, widziałem, że można na nim "socketować".

BTW. Znacie może adres do jakiegoś PORZĄDNEGO kursu VisualBasic? [Gdyż na razie nie chcę kupować książki]

0

Pisanie serwera od zera to gigantyczna praca, a jak nie masz opisu protokołu i potrzebujesz przechwytywać pakiety, to porywasz się z motyką na słońce (bo na pewno nie chcesz emulować gier o rozmiarze poniżej 10MB :) )

Visual Basic, CPP, cokolwiek.NET, Java - pisz w tym, co już znasz. Jak chcesz pisać serwer, to najpierw poświęć sporo czasu na naukę języka. Nie może być tak, że problemem, uniemożliwiającym napisanie czegoś, jest nieznajomość języka programowania.

Przy odrobinie szczęścia zgadnę, że myślisz o emulacji Lineage2?

0

Hehe nie zgadłeś xD
Chcę emulować Warrocka...

A widze, że jednak porywam się z motyką na słońce :) Gra ma 700MB, ale większość operacji jest obliczana po stronie klienta (mniej kodu będzie), serwer będe pisał w C++ i myśle że mi to zajmie min. 6miesięcy :-| Ta interpretacja pakietów, Boże ;(

Dzięki za odpowiedź</wiki>

0

6 miesięcy to zajmie, jak sądzę, doświadczonemu pojedynczemu programiście.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1