Szukam pasjonatów AI

0

Witam,

szukam pasjonatów AI. Jestem naukowcem i sądzę że wiem jak stworzyć AI. Szukam osób które chcą być członkami mojego zespołu.

Pozdrawiam
Artur

0

Jak jesteś naukowcem, to chyba na uczelni masz trochę współpracowników / studentów których mógłbyś zaprosić do zespołu. Do tego dochodzą konferencje gdzie z pewnością poznajesz wielu ludzi.
No chyba, że jesteś samozwańczym "naukowcem", wtedy rozumiem sens tego pytania :]

3

Pewnie jest radzieckim uczonym :D Wybacz nasze niedowierzanie, ale są tutaj ludzie którzy są naukowcami i inżynierami i wiedzą że w ten sposób żaden poważny człowiek nie szuka ludzi do zespołu...

0

Poważnie to nie mam nic wspólnego z informatyką jestem tylko dobrym inżynierem wymyśliłem matematyczny opis ludzkiej osobowości ... Poważnie Panowie nie mam znajomości jednak temat jest warty miliony

1

Do tematu wartego miliony szukasz ludzi na forum, gdzie co drugi temat to pytanie o studia/język programowania/przebranżowienie ;)
Do tego typu projektów ludzi się wybiera, a nie szuka.

0

http://www.agi-3.com/AI-Psychologist.html - szukam pracy i myślę o swojej firmie szukam wolontariuszy którzy potrafią zgodnie z moim pomysłem pomóc i opatentować pierwszy silnik AI

0

Model ludzkiej osobowości średnio się przyda do tworzenia "AI" - czymkolwiek ona wg ciebie jest.

0

Chodzi mi o program który rozumie ludzkie emocje opisałem je matematycznie - pomysł może być zastosowany do tworzenia interfejsów które rozumieją ludzkie emocje tak aby komunikować ze swoim komputerem.

nie chciał bym tego sprzedawać amerykanom tak abyśmy w kraju coś z tym zrobili proszę o POMOC -

2

Ech no to po kolei:

  1. szukam wolontariuszy :D :D tego chyba nawet nie będę komentował
  2. matematyczny opis ludzkiej osobowości