jak uruchomić na smarfonie plik pobrany dla smmartfona na PC

0

Witam. Ze strony producenta pobrałem plik aktualizacji ? jako zip do smartfona
jednakże producent nie podaje w jaki sposób mam teraz ten plik zip na tym smartfonie sobie zainstalować.
Jestem programistą poczatkującym na androidzie w ogóle się nie znam. Moje zapytanie byłoby szersze jak bardzo dużej wiedzy potrzebuję by zaktualizować sterowniki chyba to są: mtk_sp_driver_1.5.zip. Proszę o wskazanie jakiegoś poradnika dostępnego w sieci, który by mi był niezbędny. Dziękuję. Mixi

0

Pierdu pierdu.
Konkretnie: jaki model telefonu, skąd dokładnie pobrałeś plik i w jakim celu, a nie lejesz wodę przez połowę postu.

0

konkretnie to ze strony: http://www.goclever.com/pl/wsparcie,c3/pobierz-oprogramowanie,a28.html?aic=8&aia=330&ail=33
dla goclever 350 smartfon pl
Sterowniki USB TETHERING prawie 9 MB jest do pobrania jeden plik: mtk_sp_driver_1.5.zip
który pobrałem na komputerze PC i nie mam pojęcia jak teraz do jakiej lokalizacji na smartfonie i w jaki sposób mam ten zip uruchomić aby sterowniki się poprawnie zainstalowały...
dziękuję za okazaną mi pomoc już teraz

0

Perełka? Daj sobie spokój z programowaniem, do tego trzeba mieć mózg. Wiesz, jakby ci to powiedzieć. To jakby początkujący kierowca kupił benzynę i próbował ją wypić.

0

ja tak ze dwadzieścia lat programuję w Cplusplus Csharp Visual Studio... no wiesz... trzeba mieć mózg rzeczywiście... ja tylko na androidzie niezbyt wiem czy działa dokładnie tak samo jak PC i jak bym mógł ewentualnie uruchomić jakiś z rozpakowanych plików który wszystkie pliki dalej użyje do aktualizacji na smartfonie... na miejscu lwa bym za bardzo tym mózgiem jednak się nie przechwalał... Jak programista wiele innych poza moją działka nie wiem i dlatego pytam ale to coś Ty podskoczył z radości to ciut lekka znaczy się przesada...Mixi

0