odłaczanie zasilania od laptopa w trakcie pracy

0

Witam!

Jestem początkującym użytkownikiem laptopa i mam pytanie. Czy jak pracuje sobie na laptopie podłączonym do sieci (bateria jest włożona) mogę po prostu odpiąć zasilanie i iść z laptopem w plener bez wyłączania komputera?</email>

0

teoretycznie tak

tylko nie wyrywaj kabla bo grozi to uszkodzeniem portu, w przypadku skrajnego pecha zjaraniem czegoś, jest tam trochę volta więc ostrożnie =)

drugi defekt takiego czegoś to "fragmentacja" baterii, może jakiś elektryk czy fizyk ( lub też google =) ) ci to wyjaśni gdyby cię to interesowało, ale ogólnie chodzi o to że zmniejsza się pojemność baterii

"defragmentacje" robi się tak:
-pełne rozładowanie baterii ( laptop ci nie rozładuje do końca, ale podłączenie do niej np żarówki tak )
-pełne załadowanie baterii

0

Ja tak robię bardzo często i jakoś obaj żyjemy (ja i laptop).

Potwoor_ napisał(a)

tylko nie wyrywaj kabla bo grozi to uszkodzeniem portu, w przypadku skrajnego pecha zjaraniem czegoś, jest tam trochę volta więc ostrożnie =)

To chyba by wymagało zdolności paranormalnych, żeby zepsuć coś przy wyjmowaniu tej wtyczki. Nie twierdzę, że nie jest to możliwe, ale daleko przekracza moją wyobraźnię.

Potwoor_ napisał(a)

-pełne rozładowanie baterii ( laptop ci nie rozładuje do końca, ale podłączenie do niej np żarówki tak )

Czemu laptop nie rozładuje do końca? Można zejść poniżej 0% naładowania?

0

Ja też odłączam bezproblemowo w trakcie pracy.

drugi defekt takiego czegoś to "fragmentacja" baterii, może jakiś elektryk czy fizyk ( lub też google =) ) ci to wyjaśni gdyby cię to interesowało, ale ogólnie chodzi o to że zmniejsza się pojemność baterii

"defragmentacje" robi się tak:
-pełne rozładowanie baterii ( laptop ci nie rozładuje do końca, ale podłączenie do niej np żarówki tak )
-pełne załadowanie baterii