Uczelnie w Warszawie

0

Studiowaliście w Warszawie informatykę, teleinformatykę lub coś bliskiego tym dziedzinom? Na jakich uczelniach?
Jaki jest poziom?
I Czy faktycznie najlepiej iść na politechnikę, ma taką renomę, jak się mówi?

1

Na politechnice masz co najmniej trzy informatyki.

0

Tak sprawdzałem, 3 wydziały. Eiti, MiNi, i elektryczny.

1

Studiuję na elektronikę i telekomunikację na wacie. Mam kumpla na eiti na eit. Generalnie, której uczelni byś nie wybrał to swoje musisz odsiedzieć nad tym co Ci się spodoba i zechcesz robić. Jeśli chodzi o wybór pracodawców może być lekkie wskazanie na PW na samym początku. Potem już tylko doświadczenie.

Poziom? Zależy od ludzi na których trafisz (zarówno w grupie jak i wykładowców). Można się nauczyć, można przejść studia na glona. Your choice :)

1

Pozdrów Preibisch'a

1

UW informatyka, czyli konkretnie MIM UW. Poziom wysoki, a jak trafisz na przedmiot, którego nie trawisz to nawet za wysoki :D Dużo samodzielnej nauki, tak jak wszędzie, ale więcej też musisz zrobić coś w zawodzie, bo na uczelni uczą mechanizmów, a nie narzędzi, przez co po ukończeniu możesz nagle stwierdzić, że nie znasz żadnego frameworka wymaganego na rynku pracy. Aczkolwiek słyszałem, że ostatnio to się powoli zmienia.
Za to jeśli jesteś dobry i proaktywny, to z pracą raczej nie będziesz miał żadnego problemu. Co roku kilka wielkich firm (Google, Microsoft, UBS, Bloomberg, Bank of America, Goldman Sachs, Facebook chyba też) przylatuje na wydział i rekrutuje na praktyki oraz pracę stałą. I myślę, że polskie firmy również patrzą na studentów tego wydziału dosyć przychylnym okiem.