studia na uniwersytecie ekonomicznym

0

Witam jestem studentem 3 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w małopolsce. Studiuje w trybie zaocznym w zwiazku z tym mam pytanie co mi doradzacie isc na magisterke na politechnike czy dalej konczyc tutaj?
Chciałbym rozwijać się jako programista, ale nie wiem czy mam szanse bo nie studiuje na uczelni technicznej i nie mam inzyniera a studiowanie od nowa to raczej odpada za dużo nerwów już włożylem w te 3 lata i nauki.
Powidzcie mi czy są jakies szanse po tych studiach żebym mógł pracowac w jakiejś dobrej korporacji, czy raczej z góry jestem przegrany bo wykoszą mnie CI z politechniki i innych uczelni technicznych? Prosze o odpowiedz osoby obeznane w temacie znające też wymagania jakie stawia dział HR.

0

Oferta1:wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe),
Oferta2:wykształcenie wyższe,
Oferta3:Master of Science in the ICT area (Computer Science or relevant)
Oferta4:Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne

Tak można do porzygania, widzisz tu gdzieś podaną nazwę uczelni ? może rodzaj ? Załap się na jakieś praktyki/staż, powysyłaj CV. Zdobądź jakieś niekomercyjne doświadczenie, jakiś projekt open-source - coś swojego. Jakaś aktywność żeby to Twoje CV znalazło się na górze stosu :)

1

Ale Ty umiesz cokolwiek programować, czy tylko liczysz na to, że Cię na studiach tego nauczą? Bo jeśli tak, to się rozczarujesz i wykoszą Cię nie ci z politechnik, tylko ci, którzy potrafią programować.

0

Nie powiem że umiem programować bo uczy sie człowiek cale życie ale napisalem walsnego CMS napisałem pare gier kompuerowych w javie. Problem w tym że wysłalem 2 Cv do comarchu na staz wynik negatywny oni chyba szukaja kogos ze średnią 5.0 i jakiegoś kujona a nie programiste. Wysłalem do IBM mieli na początku tygodnia się kontaktować na razie nikt nie dzwonił zależy mi na jakiejś dobrej firmie korporacji tam chce się dostać dlatego tak pytam tych co sie trochę znaja na rozmowach itd.

0