Sockety + przesyłanie zrzutu ekranu

0

Witam, mam taki oto mały (duży???) problem. Na jednym komputerze mam programik serwer na drugim klient. Znalazłem też taką procedurkę do robienia zrzutu ekranu :

var
Can: TCanvas;
B : TBitmap;
begin
try
{ tworzenie zmiennej }
Can := TCanvas.Create;
{ przechwycenie uchwytu ekrnau }
Can.Handle := GetWindowDC(GetDesktopWindow);

{ tworzenie bitmapy }
B := TBitmap.Create;
B.Width := Screen.Width;
B.Height := Screen.Height;
B.Canvas.CopyRect(Rect(0, 0, Screen.Width, Screen.Height),
Can,
Rect (0, 0, Screen.Width, Screen.Height));
try // zapisz plik
B.SaveToFile('C:\plik.bmp');
except // w wyniku bledu...
raise Exception.Create(
'Bład w zapisie pliku...');
end;

finally
Can.Free;
B.Free;
end;

Jak to należy przerobić aby zrzut ten był przesyłany do komputera z programem klient ??? (Używam komponentów Client i Serer Socket) PLEASE HELP !!!

0

Coś niechce mi kompilować a dokłądnie chodzi o kawałek kodu:

begin
{ wyślij pakiet... }
if IsServer then
Server.Socket.Connections[0].SendBuf(Buffer, RealSize)
else Client.Socket.SendBuf(Buffer, RealSize);
TotalSize := TotalSize + RealSize;
end;

Wyświetla że coś nie tak z : IsServer

HELP !!!!!! Może macie jakieś inne tutki na tamat najprostszego przesyłania pliku z serwera do klienta !!!!

0
Mbeat napisał(a)

Coś niechce mi kompilować a dokłądnie chodzi o kawałek kodu:

begin
{ wyślij pakiet... }
if IsServer then
Server.Socket.Connections[0].SendBuf(Buffer, RealSize)
else Client.Socket.SendBuf(Buffer, RealSize);
TotalSize := TotalSize + RealSize;
end;

Wyświetla że coś nie tak z : IsServer

HELP !!!!!! Może macie jakieś inne tutki na tamat najprostszego przesyłania pliku z serwera do klienta !!!!

Musisz zadeklarować

IsServer: boolean
</delphi>

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1