Witam!

Pisze komponent graficzny, ale grafikę wykorzystuje pierwszy raz, więc potrzebuje rady. Otóż ten komponent ma do narysowania "siatki" z kwadratów. Ta "siatka" może wyglądać następująco:

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

tylko z tym, że tych kwadratów może być więcej - dużo więcej bo ok. 2000. I problem tkwi w szybkości, bo narysowanie takiego czegoś nie sprawiło mi kłopotu. Nie było by problemu, jeżeli to miało by być narysowane jeden raz lub rysowane po sobie w dłuższych odstępach czasu, ale to ma być rysowane np. co 0,1 sekundy...
Chodzi mi o jakąś akceleracje tego...myślałem o DX'ach, ale nie wiem czy to dobry pomysł, może coś doradzicie? Będę wdzieczny...

ps. aha rysuje to funkcją Canvas.Rectangle i wykorzystuje dwie pętle zagnieżdżone for jako x i y :) Mam nadzieję, że dobrze to wytlumaczyłem.

pozdrawiam