usuniecie znaku konca linii

0

Mam nastepujacy problem:
Jest plik "mpg_lista", wczytuje go w swoim programie do ListBoxa dodaje do niego kolejne pozycje np.filmiki mpg :-) pozniej zapisuje go i do kazdej pozycji dorzuca mi znak konca linii!Bardzo zalezy mi na tym zeby tego znaku tam nie bylo. Pozniej z tej listy odtwarzam w Linuxie w MPlayerze filmiki i nie moze mi ich znaleŹĆ bo wiadomo jest np. film1.mpg + znak konca lini :-(

tak zapisuje plik:

procedure Tnowa.Button3Click(Sender: TObject);
begin
ListBox1.Items.SaveToFile(Trim('mpg_lista'));
end;

Pomocy!!!To pilne... szukalem w tematach ale nie znalazlem niczego podobnego...</delphi>

0

usun ost znak...
delete + F1

0

Wesoledi napisal:

usun ost znak...
delete + F1

nie rozumiem tego, mozna troche jasniej?Moze jakis kawalek kodu bo nie jestem programista tylko mam jakies podstawy a musze zrobic taki programik

PS. Z pliku czytam pozycje do ListBoxa, pozniej dodaje jakies inne i zapisuje w tym zamym pliku na dysku.Programik dorzuca mi znak konca linii po kazdej pozycji: np. film1.mpg + znak konca linii. Jak sie tego pozbyc... prosze pomozcie :-(

0

na koncu procedury ladujacej do listboxa daj:

for i:=0 to listbox1.items.count-1 do
delete(listbox1.items.strings[i],length(listbox1.items.strings[i])-1,1);
0

a jeżeli masz znaki końca lini nie na końcu całego tekstu to stwórz sobie funcje zmieniającą znaki i...:

char_replace('',chr(10)); // usnie łamanie lini i....   '' to oczywiście puste apostrofy
char_replace('',chr(13)); // usnie nową lini....

funkcje char_replace napisz sam, chyba że masz taką.......ja nie znalazłem....

0

[...]

char_replace('',chr(10)); // usnie łamanie lini i....   '' to oczywiście puste apostrofy
char_replace('',chr(13)); // usnie nową lini....

funkcje char_replace napisz sam, chyba że masz taką.......ja nie znalazłem....

poczatkujacemu duzo to raczej nie pomoze.
ale mozna zrobic cos takiego:

for i:=0 to listbox1.items.count-1 do
begin
s:=listbox1.items.strings[i];