Mam dll z kilkoma zasobami z otworzeniem bitmapy czy tekstu nie mam problemu. Problemem natomiast jest plik avi. Jak mam otworzyć plik avi na komponencie TAnimate z pliku dll. Prawdopodobnie będzie coś z THandle.
Z góry dzięki!
Mam dll z kilkoma zasobami z otworzeniem bitmapy czy tekstu nie mam problemu. Problemem natomiast jest plik avi. Jak mam otworzyć plik avi na komponencie TAnimate z pliku dll. Prawdopodobnie będzie coś z THandle.
Z góry dzięki!
To jes niewykonalne!
Ej ... Jak to jest nie wykonalne ?!
Przecież jest TAnimate.LoadFromResource (czy jakoś tak) i trzeba tylko podać Instance i nazwe i odczyta z lokalnego uchwytu :) Wpierw należy jednak podać {$R ...} żeby dołączył tą dll do programu :)
Może nie zbyt jasno to opisałem. Oto przykładowy program odczytujący bitmapę:
unit MainFrm;
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs;
type
TMainForm = class(TForm)
procedure FormPaint(Sender: TObject);
end;
var
MainForm: TMainForm;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TMainForm.FormPaint(Sender: TObject);
var
DLLHandle : THandle;
Bitmap : TBitmap;
begin
DLLHandle := LoadLibrary('ResDLL.dll'); // │adujemy bibliotekę
Bitmap := TBitmap.Create; // tworzymy bitmapę
try
Bitmap.Handle := LoadBitmap(DLLHandle, 'logo'); // za│adowanie bitmapy
Canvas.Draw(0, 0, Bitmap); // rysowanie załadowanej bitmapy
finally
FreeLibrary(DLLHandle); // zwolnienie zasobów
Bitmap.Free;
end;
end;
end.
Co mam zmienić aby odczytać avi?
<font color="green">i trzeba tylko podać Instance i nazwe i odczyta z lokalnego uchwytu :)</span>
Oco chodzi z tym instance i uchwytem? Czy ma się to jakoś do powyższego przykładu?