Obsługa pliku doc

0

Witam wszystkich.
Mam pytanie do raczej bardziej zaawansowanych programistów.
Jak we własnym edytorze textowym umożliwić chociaż odczyt plików
doc. Jeżeli ktoś wie, w jaki sposób je zapisywać to także proszę o kontak [glowa] Jest mi to bardzo potrzebne


Tag Delphi służy do kolorowania składni Delphi a nie do zaznaczenia, że problem dotyczy Delphi!!
0

Pliki doc od Word Pada dadzą się ort! i zapisać na 100% JVXRichEdit z JediVCL

0

Ale chodzi mi o pliki worda i w ogóle to skad mam wziąc ten komponent. Mam Delphi 7 personal

0

Ściągnąłem to sobie (samo źródło). Teraz niech mi ktoś powie jak mam to obsługiwać. Z obsługa nowych komponentów zawsze mam problem.
W ogóle jestem początkującym programistą. Mam nadzieję, ze cierpliwie zniesiecie moje pytania [cya]

0

plikow Worda tak łatwo nie otworzysz, bo jest to format zamknięty. Ale kiedyś na forum było pytanie o to i widziałem link do jakiegoś komponentu który obsługiwał ten format.

0

To czemu istnieją programy (nie ze stajni microsoftu), które potrafią otwierać dokumenty Worda. Mi chodzi właściwie, żeby aplikacja obsługiwała rozszerzenie doc niezależnie od wersji

0

Zainstalowałem sobie JediVCL i prubuję załadować plik *.doc do komponentu JvxRichEdit1 ale nie ładuje się.Robię to tak : JvxRichEdit1.Lines.LoadFromFile('c:\praca.doc');
Proszę o wskazówki jak należy zrobić to poprawnie.

[cya]

0

Zbawco!!!
Powiedz mi jak to zainstalowałeś, bo mi jakieś błędy wyskakują. Mam delphi 7 personal. Pomóż!! [stuk] [???] [cya]

0

Ściągnąłem paczke ze strony http://sourceforge.net/projects/jvcl i tam był plik install.bat.Kliknąłem na niego i otwarło się okno gdzie mogłem sobie pozaznaczać różne rzeczy a potem klinkąłem na guzik INSTALL i sie zaczęło.
Delphi musi być zamknięte.

0

No to ja też mniej więcej tak zrobiłem i w połowie instalacji wysokczył mi jakiś błąd. Nie mam pojęcia czemu. Ty też masz Delphi 7 Personal ??

0