[Delphi] Jak wykryc

0

Chodzi o to że tworze dynamicznie jakiś obiekt i przypisuję go do zmiennej o typie tegoz obiektu. Jak mogę sprawdzić w trakcie działania programu czy ten obiekt nie zostal zniszczony za pomocą destroy, free albo czegokolwiek innego. I proszę aby to dzialalo juz na poziomie TObject czyli w praktyce na kazdy obiekt.

Chyba jedyne co możliwe to przykłady więc o nie proszę, ale wskazówki itp też mile widziane.

Z góry wielkie dzięki. [hurra]

0

Moze porownaj go z nil:

if Objekt = nil then cos_tam

0

spróbUj to się przekonasz że nie. Próbowałem nawet czegoś takiego MojObiekt.ClassName i co ciekawsze nawet zwrociło nazwę klasy nie wywalając błędu.

0

Ta funkcja nie korzysta z pamięci przydzielanej obiektowi :P. spróbUj z ISAssigned.

0

Thx działa ale nie przez IsAssigned tylko zwykłe Assigned() [hurra]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1