[Delphi] Jak ukryć aplikacje w systemie??

0

<font size="18"><font color="blue">Jak ukryć aplikacje w systemie?? </span></span>
Znalazłem przykład, ale używam Windows'a XP i ten przykład nie zadziałał. Wydaje mi się że bibl. kernel32.dll nie zawiera procesu:RegisterServiceProcess.

Nie znam się na rejestrze w Windowsie.

Przykład:

function registerserviceprocess(pid,blah:longint):boolean;
stdcall; external 'kernel32.dll' name 'RegisterServiceProcess';

implementation

{$R *.dfm}

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
registerserviceprocess(0,1);
end;

[cya]

Może ktoś zna na to odpowiedz

0

Jedyne co mi przychodzi do glowy (03:01) to
Application.ShowMainForm:=false;
w OnCreate

a żeby pokazać to true;

0

Z tego co wiem to ta funkcja nie będzie działać na NT, 2000, XP.

0

W zrodlach masz przyklad.

0

W zrodlach masz przyklad.

%@%$#@^ który to już twój post dzisiaj bez sensu? Tylko siedzę i kasuję. Nie widzisz, że jemu chodzi o WinNT/2000/XP? W tych systemach nie działa. I nie odsyłaj do źródeł, bo najwyraźniej nie wiesz co tam jest.

0

szukam i coś nie widze takiego zagadnienia:
da się ukryć aplikację tak żeby nie było jej widać podczas wybierania uruchomionych aplikacji klawiszami ALT+TAB ?

0

Application.Title := '';
a żeby nie można wyłaczyć aplikacji nazwij plik services.
Mi sie zdaje, że nie można ukryć, choć wirusów w Alt+Ctr+Del nie widze, to gdzie one są ?

0

fajnie, dzięki

a offtopicowo powiedz mi skoro jestes o tej porze na necie co znaczy że ktoś skanuje mi porty, mam firewalla ktory wlasnie skanowanie portu wykrywa raz na jakis czas, niebezpieczne to jest? daje to tylko skanującemu informaje o moich wolnych portach czy może zrobić coś wiecej?

0

Zależy, co na owych portach znajdzie. Samo skanowanie nie jest problemem - ale ma na celu zbadanie, jakie usługi sieciowe pracują w systemie i pozwalają na wykorzystanie dostępnych w nich luk bezpieczeństwa na dostanie się do środka i namieszanie lub wręcz przejęcie maszyny.