Tak sie zastanawiam dlaczego
na dwóch z czterech komputerów nie działa mi funkcja glMultiTexCoord2f ?
Co je łączy oba mają karty graficzne ATI :(
Jezeli teksturę rozpinam za pomoca glTexCoord2f to działa na wszystkich komputerach ale za to nie mam wtedy dwóch tekstur dla jednego wierzchołka
Dziwne
procedure test9;
begin
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT {or GL_DEPTH_BUFFER_BIT}); // Clear The Screen And The Depth Buffer
//glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, PlasmaTex );
//test_scan_converter(78,0,1.7,0.3,3.2,128);
glUseProgram(g_program);
glBegin(GL_QUAD_STRIP);
glMultiTexCoord2f(0,0.0, 0.0);
glMultiTexCoord2f(1,0.0, 0.0);
glVertex2f(0.0, 0.0);
glMultiTexCoord2f(0,1.0, 0.0);
glMultiTexCoord2f(1,1.0, 0.0);
glVertex2f( 1.0, 0.0);
glMultiTexCoord2f(0,0.0, 0.5);
glMultiTexCoord2f(1,0.0, 0.5);
glVertex2f(0.0, 0.8);
glMultiTexCoord2f(0,1.0, 0.5);
glMultiTexCoord2f(1,1.0, 0.5);
glVertex2f( 1.0, 0.8);
glMultiTexCoord2f(0,0.0, 1.0);
glMultiTexCoord2f(1,0.0, 1.0);
glVertex2f( 0.0, 1.0);
glMultiTexCoord2f(0,1.0, 1.0);
glMultiTexCoord2f(1,1.0, 1.0);
glVertex2f(1.0, 1.0);
glEnd();
glUseProgram(0);
end;