Opengl funkcja glMultiTexCoord2f nie dziala na kartach ATI

0

Tak sie zastanawiam dlaczego
na dwóch z czterech komputerów nie działa mi funkcja glMultiTexCoord2f ?
Co je łączy oba mają karty graficzne ATI :(

Jezeli teksturę rozpinam za pomoca glTexCoord2f to działa na wszystkich komputerach ale za to nie mam wtedy dwóch tekstur dla jednego wierzchołka

Dziwne

  procedure test9;

  begin
    glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT {or GL_DEPTH_BUFFER_BIT});    // Clear The Screen And The Depth Buffer
    //glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, PlasmaTex );
    //test_scan_converter(78,0,1.7,0.3,3.2,128);



  glUseProgram(g_program);
    glBegin(GL_QUAD_STRIP);


      glMultiTexCoord2f(0,0.0, 0.0);
      glMultiTexCoord2f(1,0.0, 0.0);
             glVertex2f(0.0, 0.0);

                                   glMultiTexCoord2f(0,1.0, 0.0);
                                   glMultiTexCoord2f(1,1.0, 0.0);
                                        glVertex2f( 1.0, 0.0);

      glMultiTexCoord2f(0,0.0, 0.5);
      glMultiTexCoord2f(1,0.0, 0.5);
             glVertex2f(0.0, 0.8);
                                   glMultiTexCoord2f(0,1.0, 0.5);
                                   glMultiTexCoord2f(1,1.0, 0.5);
                                        glVertex2f( 1.0, 0.8);


      glMultiTexCoord2f(0,0.0, 1.0);
      glMultiTexCoord2f(1,0.0, 1.0);
             glVertex2f( 0.0, 1.0);

                                   glMultiTexCoord2f(0,1.0, 1.0);
                                   glMultiTexCoord2f(1,1.0, 1.0);
                                         glVertex2f(1.0, 1.0);
    glEnd();
  glUseProgram(0);

  end;
0

Prawdopodobnie twój program jest niezgodny ze specyfikacją OpenGLa, a sterowniki nVidii ustawiają początkowy stan maszyny OpenGL, tak że MultiTexCoord działa jak należy. Mogłeś zapomnieć o jakimś glEnable. Chociaż to tylko moja sugestia.

0

Mea culpa

parametr target powinien byc ze stalej GL_TEXTURExx

a ja wpisalem liczbe integer 0,1...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1