Jak pobrać film z youtube

0

Szukałem nie znalazłem, w jaki sposób pobrać film z youtuba w delphi, jak się zabrać do tego problemu, co będzie mi potrzebne? Prosze o jakieś wskazówki.

Pzdr,

0

Nie mam w tym doświadczenia, ale czy nie łatwiej będzie Tobie użyć jakiegoś
skryptu lub gotowego programu. Ja używam UserJS dla Opery, ktory pozwala
w łatwy sposob pobrać aktualnie oglądany filmik w wybranym temacie. Jeżeli
jednak koniecznie chcesz to zrobić samodzielnie to pewnie musisz podjeść do
problemu tak jak autorzy WM Recordera i innych takich programow to znaczy
chyba musial być skorzystać z biblioteki WinPCap i analizowac pakiety, ktore
odbiera przeglądarka. Ale może jest łatwiejszy sposób, skoro skrypt userjs z
powodzeniem daje radę. Ale nie znam się na JS i nie analizowałem skryptu.

0

te filmy to zwykle pliki - problem jest taki ze ich adresy nie sa widoczne w zrodle strony - sa jakos poukrywane.
sa sctrony do sciagania online - wklejasz link do filmu a strona zwraca Ci link do pliku. plik sciagasz jak kazdy inny.
poszperaj troche, na pewno cos znajdziesz.

0

Jeżeli pytający chiałby skorzystać z gotowej strony do pobierania to ja używałem
http://keepvid.com - jednak nie analizowałem rezultatow przez nią zwracanych i
dlatgo nie wiem czy pod Indy czy Synapse wyśle się dobre zapytanie zaś później
pobierze się to, co potrzeba - może trzeba używac WebBrowsera. Musisz to już
samodzielnie sprawdzić. A jeżeli nie ta strona to takowych jest w internecie, jak
napisal Cimak bardzo dużo. I wystarczy oczywiście je sobie tylko wygooglować.

0

mialem na mysli przeanalizowanie wynikow zwracanych przez takie strony niz korzystanie z tej strony - taka moze nie dzialac za miesiac.

0