Słuchajcie, tworzę pewien program, do którego załącza plik zasobów files.res. Czy podczas jego kompilacji da się użyć jakieś opcji, aby go skompresować troszkę? A może coś w samym kompilatorze da się ustawić? Bo używając polecenia:
brcc32.exe files.rc
po prostu ładuje całe pliki do pliku *.res. Macie jakiś pomysł?
0
0
Po co chcesz zasób kompresować. cały plik skompresuj np upx-em.
0
A nie będzie to sprawiać później żadnych problemów? Nawet jeśli w programie użyłem zmodyfikowanego manifesty XP, żeby wymuszać tryb admina w Windows Vista i 7?
0
Nie, UPX nie będzie zadnych problemów.
UPX project1.exe -6
Czemu -6? jest to stopień kompresji od 1 do 9. Nie warto dawać 9 bo aż tyle się nie zyska w porównaniu do 6 a program będzie się dłużej uruchamiał
0
Zawsze stosuje
upx.exe plik.exe --best
i nigdy nie było problemów z uruchomieniem czy długim ładowaniem...
0
To i ja dorzucę swój UPX ;-P
"Upx.exe" "Plikexe" --best --crp-ms=999999 --force --compress-resources=1 --strip-relocs=1 --compress-icons=0 --compress-exports=1 --lzma
0
maciejmt napisał(a)
To i ja dorzucę swój UPX ;-P
"Upx.exe" "Plikexe" --best --crp-ms=999999 --force --compress-resources=1 --strip-relocs=1 --compress-icons=0 --compress-exports=1 --lzma
oo może nam wyjaśnisz co nie co ;d