Program do układania słów z ciągu liter

0

Otóż próbowałem napisać program do układania słów z ciągu liter ale za każdym razem nie wychodzi. Zobaczcie co mi wyszło. Prosiłbym też o pomoc w napisaniu takiego programu,

Przypuśćmy. Mamy ciąg liter:
A K U Z I J F T Ó N T H W S A J D R Y A

I z tych liter mamy ułożyć słowa różnej długości

http://www.speedyshare.com/553228153.html

0

Przeleć bazę wyrazów w poszukiwaniu wyrazów, które zawierają wszystkie litery ze zbioru.

Do przeszukiwania bazy użyj pętli

for i:=0 to ilosc_wyrazow do
begin
{ sprawdzanie wyrazu }
end; 

Do sprawdzania wystąpienia litery możesz użyć funkcji Pos

if Pos(litera, wyraz) > 0 then // Litera wystąpuje
0

a da radę ktoś napisać cały kod bo ja jestem dopiero początkujący a program potrzebuje do gry

0

A ile płacisz? Za free nie będziemy za Ciebie lekcji odrabiać.

0

heh. Kumpel powiedział mi że tutaj pomogą mi za darmo. Widzie że wszyscy czyhają tylko na kasę. Zmieniam zdanie tego forum

0

Pomogą tak, Zrobią za - nie.

0

przecież taki program dla niektórych to jest 30min. roboty. Jeżeli nikt nie pomoże to będe próbował na innym forum

0

Jesteś po prostu smierdzącym leniuchem i tyle. Mamy dla ciebie [celowo z małej litery, brak szacunku dla
leni] marnować 30 minut czy więcej jakbyś sam nie mógł wygooglować. Otóż wyrazy z kombinacji rożnych
liter zwą się anagramy i googlując trafił byś na kod zadania numer 9 w postcie na innym forum, pod linkiem
http://peb.pl/programowanie/151031-delphi-spora-liczba-programow.html tylko ze ten kod nadaje sie raczej
z tego co testowałem do krotkich wyrazów, jak wklepałem Twoją kobminację to program za długo myśli, ale
to już sobie sam możesz wykobminować lepszy kod. A za darmo to pomóc możemy - jak masz coś już sam
napisane. Jest jeszcze inna metoda opisana na http://www.delphi3000.com/articles/article_3407.asp?SK=
i z tego co widzę, to dla ponad 10 liter jest tyle kombinacji że program będzie się wykonywał 100x bardzo