WinAPI+ lpt

0

Witam. Mam pytanie do szanownych panów a właściwie kilka. Chciałem napisać program do obsługi diodek tak jak tu: http://wkretak.pl/readarticle.php?article_id=5 . Chciałem wykorzystać winapi poniewarz znalazłem kod gotowy a nie jestem zaawansowanym programistą.Na początku poszukałem w google i znalazłem kilka ciekawych artykułów. Wykorzystałem to w swoim programie. Na razie główna część wygląda następująco:

procedure TLPT.Button1Click(Sender: TObject);
var
 hLPT,Uchwyt : THandle; { uchwyt naszegoportu }
 ret : dword; { potrzebne na dane 'zwrotne' }
 blad:cardinal;


begin

 ShowMessage('Start programu, pobranie uchwytu do programu');
 hLPT := CreateFile('LPT1', GENERIC_WRITE, 0, nil, OPEN_EXISTING, 0, 0); {pobieramy uchwyt do portu :}
 ShowMessage('Sprawdzenie czy nie ma blędów')   ;
 Uchwyt := hLPT;
if Uchwyt = 0 then
 begin
   blad := GetLastError;
   ShowError(blad, 'Wywołanie funkcji "lpt" nie powiodło się. Przyczyna:') ;
   exit;
end ;

 ShowMessage('Brak bledów, można kontynlowac')  ;
 data := 0;
 If CheckBox1.Checked then data := data + 1;
 If CheckBox2.Checked then data := data + 2;
 If CheckBox3.Checked then data := data + 4;
 If CheckBox4.Checked then data := data + 8;
 If CheckBox5.Checked then data := data + 16;
 If CheckBox6.Checked then data := data + 32;
 If CheckBox7.Checked then data := data + 64;
 If CheckBox8.Checked then data := data + 128;
 SpinEdit1.Value:=data;
 ShowMessage('Zaraz nastąpi zapis do portu lpt' ) ;
 <b>WriteFile(hLPT, data, 1, ret, nil);  {tu sie wywala}</b>
 ShowMessage('Zapis ukończono!');
 SpinEdit1.Value:=data;
end;

procedure ShowError(Error: LongWord; Info: string);
var
  lpMsgBuf: PChar;
begin
  FormatMessage(
  FORMAT_MESSAGE_ALLOCATE_BUFFER or
  FORMAT_MESSAGE_FROM_SYSTEM or
  FORMAT_MESSAGE_IGNORE_INSERTS,
  nil, Error, LANG_NEUTRAL or (SUBLANG_DEFAULT shl 10),
  PChar(@lpMsgBuf), 0, nil );
  ShowMessage(Info + #10#13 + string(lpMsgBuf));
  LocalFree(Cardinal(lpMsgBuf));
end;