Problem: Wysyłanie plików graficznych metodą POST...

0

Mój problem jest następujący. W Delphi próbuje napisać najprostszy uploader plików graficznych. Pliki zamierzam wysyłać na ImageReverb - jeden z serwisów oferujacych hosting grafiki. Otóż korzystam z programiku napisanego przez Adama Boducha (wysłanie danych metodą POST) pochodzącego z Kompendium znajdującego się na Waszej stronie. W Delphi jestem totalną nogą. Orginalny skrypt z Kompendium zmieniłem do własnych potrzeb, wydaje się ze wszystko powinno działać (ciąg danych POST jest poprawny w 100%), a jednak wyskakuje błąd, po czym muszę restartować projekt, bo program debugguje bez końca... Co robić? Może jest jakiś inny sposób, a może coś po prostu robię nie tak? Może o sesje chodzi? Nie wiem nie znam się za bardzo na programowaniu. ;/

Wyskakujące okienko z błędem:
user image

Kod programu przerobiony już przeze mnie:

{
  Copyright (c) 2002 by Adam Boduch <[email protected]>
}

unit MainFrm;

interface

uses
  Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
  Dialogs, IdBaseComponent, IdComponent, IdTCPConnection, IdTCPClient,
  IdHTTP, StdCtrls;

type
  TMainForm = class(TForm)
    HTTP: TIdHTTP;
    GroupBox1: TGroupBox;
    Label1: TLabel;
    Label2: TLabel;
    memMsg: TMemo;
    btnSendMsg: TButton;
    procedure btnSendMsgClick(Sender: TObject);
    procedure HTTPConnected(Sender: TObject);
    procedure HTTPDisconnected(Sender: TObject);
  private
    { Private declarations }
  public
    { Public declarations }
  end;

var
  MainForm: TMainForm;

implementation

{$R *.dfm}

procedure TMainForm.btnSendMsgClick(Sender: TObject);
var
  StreamIn, StreamOut : TStringStream;
begin
{ utworzenie strumieni }
  HTTP.Host := 'www.imagereverb.com';
  StreamIn := TStringStream.Create('');
  StreamOut := TStringStream.Create('');
  try