Wersja podgladowa nowej skorki

0

Pod adresem http://4programmers.net/coyote-dev/ znajduje sie nowa wersja nowej skorki. Od razu mowie ze jest to wersja podgladowa wiec nie wszystko musi tam dzialac :] System dziala na jakiejs starej bazie wiec konta userow istnieja, a rejestrowac sie mozna bez potwierdzenia rejestracji.

A wiec od razu mowie:

  • dzial download nie jest jeszcze do konca zrobiony. Bedzie zmieniony zgodnie z sugestiami prezentowanymi ostatnio w tym dziale,
  • wiadomosci prywatne niby dzialaja, ale trzeba jeszcze dorobic pare opcji :)
  • raportowanie postow na forum nie dziala
  • nie dorobilem podlagu na forum
  • jakies drobne szczegoly ;]

Pisze tego posta aby posluchac Waszych sugesti co do wygladu. Nie jestem grafikiem ani nie zajmuje sie projektowaniem stron dlatego nie mam zbytnio talentu do tych spraw ;] Zostawmy jednakze grafike! Grafika jest jaka jest, zostala juz zrobiona. Jedyne graficzne elementy ktore mozna by pozmieniac to ikony na forum, ktore obecnie sa zapozczone ze skorki submain, ale hmm... na razie nie mam mozliwosci :/ Rowniez przyciski "Nowy temat", "Odpowiedz" - tez chetnie bym zmienil.

Bardziej chodzi mi o kolorystyke, ulozenie elementow. Np. kolorystyke na forum czy na poszczegolnych stronach. PROZSZE, nie piszcie tylko "to mi sie nie podoba" albo "to mi sie podoba", tylko konkrety! Co zmienic, jak zmienic! Najlepiej jak zmodyfikujecie strone ktora sie nie podoba, wedlug wlasnych upodoban tak, aby kazdy mogl zobaczyc roznice!

Na pytania chetnie odpowiem.

0

Em, newsów z serwisu (tych co się pojawiają raz na ruski rok) brakuje, czy mi się wydaje?

Tytuły artykułów przy podglądzie w ogóle się nie wyróżniają - są napisane takim brzydkim Timesem standardowym, lepsze by było ich powiększenie, zmiana koloru i pogrubienie.