Witam, mam problemik: napisałem prgramik z wykożystaniem wstawki asemblerowej (algorytm na SSE,SSE2 do opracji na grafice) i chodzi o to żeby był w kodzie ort! programu w tej właśnie postaci. W wersji 32 bit jest ok bo w VC++ 2005 jest dostepmy inline asembler i jest jak powinno. Problem dla wersji x64 - tam nie można wpisywac ASM bezpośrednio do kodu, trzeba przez oddzielne pliki, tak też i robie extern... itd, tyle że kod ASM w skompilowanym programie nie jest wsadzony wprost w kod główny. Jak zrobic (jak zaimportować) ASMa aby było jak w 32? Żeby kod asm wystapił w tym momencie co trzeba i w takiej postaci jak w ASMie? Optymalizacje kompilacji są powyłączane. Dodam że program działa ale po deasemblacji w kodzie nie ma kodu ASM który był napisany, jest tylko mase skoków i calli. Używanie wbudowanych w VC++ 2005 funkcji multimedialnych jest nie efektywne (używa tylko góra 2 rejestrów XMM z 16) wiec trzeba pisać własne wstawki aby uzyć wszystkich 16 rejetrów XMM pod x64 lub 8 pod 32. Nie jestem mocny w C+, wczesniej używałem Delphi ale ze wzgledu na x64 musiałem się przeżucić na VC+ - może jest jakić sposób importu ASM do kodu głównego aby był po prostu wklejony w takiej postaci jak jest napisany???
Dzieki za chociaż próbę odpowiedzi.