wysylanie playlisty do winampa problem

0

mam problem z wysłaniem do winampa z poziomu mojego programu playlisty
moge przeladowac playliste przez powtorne wywołanie programu z odpowiednia opcjia
ShellExecute(uchwyt, NULL, "sciezka do winampa ","sciezka do m3u" , NULL, SW_MINIMIZE);

chcialbym aby to było wykonywane przez fumkcje SendMessage

0

http://www.winamp.com/nsdn/winamp/sdk/ ściągnąć i przeczytać!

0

od tego ort! i wtych plikach naprawde opisane jest to bardzo ubogo czyli

typedef struct {
  char *filename;
  char *title;
  int length;
} enqueueFileWithMetaStruct; // send this to a IPC_PLAYFILE in a non WM_COPYDATA, 
// and you get the nice desired result. if title is NULL, it is treated as a "thing",
// otherwise it's assumed to be a file (for speed)

#define IPC_PLAYFILE 100  // dont be fooled, this is really the same as enqueufile
#define IPC_ENQUEUEFILE 100 
/* sent as a WM_COPYDATA, with IPC_PLAYFILE as the dwData, and the string to play
** as the lpData. Just enqueues, does not clear the playlist or change the playback
** state.
*/
0

ech lenistwo ponad wszystko...
Widzę, że nic nie znalazłeś :( ciekawe czy w ogóle szukałeś i próbowałeś, no ale cóż

procedure TForm1.btn1Click(Sender: TObject);
const
  WM_WINAMP_COPYDATA = WM_COPYDATA;
  IPC_PLAYFILE = 100;
var
  hwnd_winamp: HWND;
  plik: string;
  cds: COPYDATASTRUCT;
begin
  Plik := 'scieżka do pliku M3U' + #0;
  cds.dwData := IPC_PLAYFILE;
  cds.lpData := PChar(plik);
  cds.cbData := Length(plik);
  hwnd_winamp := FindWindow('Winamp v1.x', nil);
  SendMessage(hwnd_winamp, WM_WINAMP_COPYDATA, 0,  LPARAM(@cds));
end;

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1