Bazy danych z rekordami txt,bmp,mp3

0

Witam.
Proszę o pomoc. Chcę w BCB6 stworzyć program w którym będzie można przeglądać rekordy z bazy danych Paradox7. Rekordy zawierają już dane txt, grafikę bmp i nazwę mp3. Wyświetlenie danych txt i grafiki potrafię zrealizować. Mam jednak problem jak automatycznie (po najechaniu kursorem na obrazek bmp) uruchomić odtwarzanie mp3 przypisanych do danego bmp:

__fastcall TForm1::DBImage1MouseMove(TObject *Sender,
TShiftState Shift, int X, int Y)
{
MediaPlayer1->FileName = ?????? - jak tutaj wstawić rekord z bazy danych zawierający nazwę/ścieżkę do pliku mp3
MediaPlayer1->Open();
MediaPlayer1->Play();
}

Ten kawałek kodu po najechaniu myszą na DBImage uruchomi MediaPlayer - jak jednak wstawić do niego zapisaną w bazie danych nazwę pliku?
Jestem początkujący i proszę o pomoc.

0

a jak wyciagasz dane TXT :> z bazy danych tak samo wyciagnij stringa (ktory de fakto tez jest txt tyle ze limitowany)

o ile grafika i tekst i inne takie to pole typu BLOB czyli wskaznik do miejsca w bazie danych gdzie jest to zapisane (w przeciwienstwie do pol o okreslonym rozmiarze) o tyle nazwa pliku z mp3 powinna byc zapisana w polu tekstowym o ograniczonej dlugosci i mozna go wyciagnac zwyklym selectem.