Zaczynam uczyć się w OpenGL napisałem prosty szkielet aplikacji w OpenGL i wywala mi 15 błędów typu:
winmain.obj : error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glEnd@0
winmain.obj : error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glVertex3f@12
winmain.obj : error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glBegin@4
winmain.obj : error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glColor3f@12
winmain.obj : error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glRotatef@16
winmain.obj : error LNK2001: unresolved external symbol __imp__glTranslatef@12
itd.
Dodałem pliki nagłówkowe:
#include <gl/gl.h>
#include <gl/glu.h>
#include <gl/glaux.h>
Wie ktoś o co biega?
0
0
zapewne używasz Dev'a. Jeżeli tak to zobacz koniecznie: http://devpaks.org/list.php?category=OpenGL
Jeżeli nie, to może spróbuj wgrać inne dll'e do systemu
PS. a kiedyś (nie wliczając formatowania dysku) działało ?
0
Dodałem pliki nagłówkowe:
#include <gl/gl.h>
#include <gl/glu.h>
#include <gl/glaux.h>
A czy dodałeś katalogi z bibliotekami dla linkera do ściezki przeszukiwania?
0
Nie mam Dev'a mam VS a biblioteki umieściłem w głównym folderze lib. I jeszcze jedna dziwna rzecz mam jakiś przykład w OpenGL i on się kompiluje bez problemu :/
0
No to musisz dodac biblioteke bodajże dyrektywą -Lsciezka_do_pliku_lib
0
Poradziłem sobie wystarczyło dodać dwie biblioteki dyrektywą #pragma comment:
#pragma comment(lib,"D:\\Microsoft Visual Studio\\VC98\\Lib\\glu32.lib")
#pragma comment(lib,"D:\\Microsoft Visual Studio\\VC98\\Lib\\opengl32.lib")
Dzięki wszystkim :]