Mam male pytanko: jak w C++ Builderze 6 ustawic tworzenie przyciskow i innych elementow majacych nowy wyglad pod WinXP? Chce ustawic to na stale, zeby nie musiec uzywac pliku file.exe.manifest...
Ha! W koncu to obczailem i opisze tu jak to zrobic bo zauwazylem, ze nie bylem jedynym na forum, ktory o to pytal :)
-
Tworzymy plik WindowsXP.Manifest o zawartosci:
[code]<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<assembly
xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1"
manifestVersion="1.0">
<assemblyIdentity
name="CiaoSoftware.Ciao.Shell.Contacts"
processorArchitecture="x86"
version="5.1.0.0"
type="win32"/>
<description>Windows Shell</description>
<dependency>
<dependentAssembly>
<assemblyIdentity
type="win32"
name="Microsoft.Windows.Common-Controls"
version="6.0.0.0"
processorArchitecture="x86"
publicKeyToken="6595b64144ccf1df"
language="*"
/>
</dependentAssembly>
</dependency>
</assembly>[/code] -
Tworzymy plik WindowsXP.RC o zawartosci:
[code]1 24 "WindowsXP.Manifest"[/code] -
Dodajemy WindowsXP.RC do projektu i kompilujemy...
Prawda, ze latwe? :P
no łatwe to to jest ale nie działa na komponenty TSpeedButton zostają takie same a nie wygląda to zbyt fajnie.
Czy ktoś wie jak to przerobić aby zamieniało także TSpeedButton??
Ady daj sobie wartość w SpeedButtonie na Flat na True i nic nie widać :d