char do String

0

czesc
jak zrobic konwersje char do ansistring?
ja robie takie rzutowanie :)
char costam[255];
String napis = (String)costam;
no i niby działa ale oprucz tekstu na koncu wstawia jeszcze kilka krzaczkow :-/

0

AnsiString AS = "jakis tekst";
char* ch = AS.c_str();

0

AnsiString AS = "jakis tekst";
char* ch = AS.c_str();

KRzychowi chodziło o odwrotną operacje .
A spróbuj za pomocą konstruktora , np :

char costam[255];
String napis(costam);

0

char costam[255];
String napis(costam);

nie działa, teraz same krzaczki wyświetla
kurcze niby prosta sprawa [glowa]

0

A jagby tak :

char ch = "jakis tekst";
AnsiString *AS = ch.c_str();

0

juz wiem jak to bedzie
char cos[255] = "jakis text";
String napis;
napis.sprintf("%s",cos);

0

mozna cg\hyba skorzystac z CString.Format() podobnie chyba zreszta jak z sprintf

0

<font color="green">A jagby tak :

char ch = "jakis tekst";
AnsiString *AS = ch.c_str();</span>

To w ogóle dziala ??

0

A jagby tak :

char ch = "jakis tekst";
AnsiString *AS = ch.c_str();

To w ogóle dziala ??

Nie, to na pewno niezadziała.

0

A jagby tak :

char ch = "jakis tekst";
AnsiString *AS = ch.c_str();

To w ogóle dziala ??

Nie, to na pewno niezadziała.

String to kontener , ma metody,przeciążone operatory itp , a char to typ podstawowy więc , czemu miałby miec jakieś metody ??

0

Metoda c_str() zdaje sie, że należy do interfejsu klasy String, bo przecież char to typ podstawowy, no chyba, że zostanie zadeklarowany jako wskaźnik to się robi z niego jakaś klasa z interfejsem ;-) ;-) ;-)

0

wystarczy dodac null terminator na koncu lancucha char '\0'

0

tzn chodzila mi na koncu String'a poniewaz kazdy String musi byc zakonczony wlasnie taki znakiem ktory informauje o koncu lancucha inaczej otrzymasz procz swojego ciagu znakow nieokreslone w postaci dziwnych znakow koniec lancucha okresla przez dodanie ' 0 '

czemu jak wstawie backslasha na forum to go nie widac ?? tam jeszcze w tym ' ' powinnienes przed zerem umiescic backslash

[Najlepiej piszcie jedynie 0, bo BackSlash0 powoduje małe problemy na forum... Mam nadzieję, że w coyote to naprawią - Moderator]

0

aj, jak masz coś takiego :
char str[12] = "kj";
to, żeby przetegować to na AnsiString trzeba napisać coś takiego :
char tekst[12] = "kj";
AnsiString tekst2 = AnsiString (tekst);
:-P

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1