Witam
Napisałem gre na dwie osoby. Gracze poruszają sie WSAD lub strzałkami. Problem jest w tym, że chciałbym, żeby postac wykonała ruch wyłącznie po pojedynczym kliknięciu, a nie reagowała na przytrzymanie klawisza. Dodam, że program jest napisany proceduralnie wCodeBlocks
#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <conio.h>
#include <time.h>
#include <cstdio>
#include <string>
#define ZEGAR 2719
using namespace std;
typedef COORD PunktNaMapie;
void ZmienPozycjeKursora( PunktNaMapie Wspolrzedne );
void StworzMape();
int Menu( int & Petla );
void Sterowanie( PunktNaMapie & Waz, double & Czas, int & IloscRuchow, PunktNaMapie IleRuchow, PunktNaMapie & Waz2 );
void Sterowanie2( PunktNaMapie & Waz2, double & Czas, int & IloscRuchow2, PunktNaMapie IleRuchow2, PunktNaMapie & Waz );
void RysujOwoc( PunktNaMapie & Owoc, PunktNaMapie & Waz,PunktNaMapie & Waz2, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[], int & NumerOwoca );
bool CzyZebrano( PunktNaMapie & Waz, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[] );
bool CzyZebrano2( PunktNaMapie & Waz2, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[] );
void UsuniecieInformacjiOwoca( PunktNaMapie & Waz, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[] );
void UsuniecieInformacjiOwoca2( PunktNaMapie & Waz2, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[] );
void changecol(int numofcol);
/*! FUNKCJA GLOWNA !*/
int main( void )
{
PunktNaMapie Waz; /* PunktNaMapie, przechowuje polozenie weza. */
PunktNaMapie Waz2;/* PunktNaMapie, przechowuje polozenie weza2 */
PunktNaMapie Owoc; /* PunktNaMapie, przechowuje polozenie owoca. */
PunktNaMapie IleRuchow; /* PunktNaMapie, przechowuje polozenie wyniku ruchow. */
PunktNaMapie IleRuchow2;
PunktNaMapie Zegarek; /* Egzemplarz struktury PunktNaMapie, przechowuje polozenie stopera. */
PunktNaMapie TablicaWyniku; /* Egzemplarz struktury PunktNaMapie, przechowuje polozenie tablicy z wynikiem. */
PunktNaMapie TablicaWyniku2;
PunktNaMapie Tablica;
MSG Komunikat; /*wiadomosc. Zmienna przechowujaca zdarzenia programu - do stopera */
IleRuchow.X = 1; /* Nadanie wartosci X egzemplarzowi struktury. */
IleRuchow.Y = 10; /* Nadanie wartosci Y egzemplarzowi struktury. */
IleRuchow2.X = 30;
IleRuchow2.Y = 10;
Waz.X = 4; /* Nadanie wartosci X egzemplarzowi struktury. */
Waz.Y = 4; /* Nadanie wartosci Y egzemplarzowi struktury. */
Waz2.X= 24;
Waz2.Y= 4;
Zegarek.X = 18; /* Nadanie wartosci X egzemplarzowi struktury. */
Zegarek.Y = 11; /* Nadanie wartosci Y egzemplarzowi struktury. */
TablicaWyniku.X = 16; /* Nadanie wartosci X egzemplarzowi struktury. */
TablicaWyniku.Y = 8; /* Nadanie wartosci Y egzemplarzowi struktury. */
TablicaWyniku2.X = 41; /* Nadanie wartosci X egzemplarzowi struktury. */
TablicaWyniku2.Y = 8; /* Nadanie wartosci Y egzemplarzowi struktury. */
Tablica.X = 9;
Tablica.Y = 12;
int IloscRuchow; /* Zmienna przechowujaca ilosc ruchow. */
int IloscRuchow2;
int Wynik; /* Zmienna przechowujaca wynik */
int Wynik2;
int GenerujOwoc; /* Zmienna, ktora przechowuje wynik losowania,
czy utworzyc owoc, czy nie. */
int Zakoncz = 1; /* Zmienna pozwalajaca wyjsc z petli programu i go zakonczyc. */
double Czas; /* Zmienna przechowujaca czas. */
const WORD Zegar = ZEGAR; /* Utworzenie stopera o nazwie zegar, z numerem
identyfikacyjnym makra ZEGAR, czyli 2719. Makra definiujemy sami i nadajemy
im wartosci. */
int IdentyfikatorOwocaX[ 47 ]; /* Tablica przechowujaca punkty X pola, na ktorych dostaniemy punkty
za zebranie owocka. */
int IdentyfikatorOwocaY[ 47 ]; /* Tablica przechowujaca punkty Y pola, na ktorych dostaniemy punkty
za zebranie owocka. */
int NumerOwoca; /* Zmienna do numerowania tablic owocow. */
bool Punkt; /* Zmienna przechowujaca wartosci, czy przyznac punkt czy nie. */
bool Punkt2;
/* KONIEC */
srand( time( NULL ) ); /* pseudolosowosc liczb. */
/*! PETLA GLOWNA !*/
for(;; ) /* Petla nieskonczona, ktora opuscimy tylko wychodzac z programu. */
{
system( "cls" ); /* Czyszczenie ekranu. Wywoluje je tutaj, ze wzgledu na mozliwosc,
zagrania jeszcze raz. Wtedy wymarze stary obraz i wyswietli nowy. */
Menu( Zakoncz ); /* Wywolanie funkcji Menu. [Definicja ciala znajduje sie pod funkcja main]. */
if( Zakoncz == 0 ) /* Jesli z menu wybierzemy opcje 'wyjdz', to wylaczymy program. */
{
return 0;
}
/*! Nadanie wartosci nowej gry zmiennym !*/
IloscRuchow = 0;
NumerOwoca = 0;
Wynik = 0;
IloscRuchow2 = 0;
Wynik2 = 0;
Czas = 60;
/* Koniec */
SetTimer( NULL, Zegar, 10, NULL ); /* Wlaczenie stopera, ktory nada komunikat [wiadomosc]
co 10 milisekund. */
cout <<"Wynik I gracza: ";
cout <<"\tWynik II gracza: ";
ZmienPozycjeKursora(Tablica);
cout << '\n' << '\n' << "Wcisnij Escape, aby zakonczyc.";
ZmienPozycjeKursora( Waz ); /* Wywolanie funkcji zmiany pozycji, i przejscie do pozycji startowej weza. */
cout << "O";
ZmienPozycjeKursora( Waz2 ); /* Wywolanie funkcji zmiany pozycji, i przejscie do pozycji startowej weza. */
cout << "@";
/*DLA I GRACZA*/
while( Czas > 0 ) /* Petla rozgrywki, ktora zakonczy sie, gdy czas bedzie mniejszy od zera. */
{
if( GetMessage( & Komunikat, NULL, 0, 0 ) == 1 ) /* Jesli aplikacja dostanie jakis komunikat,
a w naszym przypadku od stopera. */
{
if( Komunikat.message == WM_TIMER ) /* Sprecyzowanie, od stopera. */
{
Czas -= 0.01; /* Odjecie jednej setnej sekundy od pozostalego czasu. */
GenerujOwoc =( rand() % 99 ) + 1; /* Wylosowanie liczby dla generatora owocu. */
ZmienPozycjeKursora( Zegarek ); /* Przejscie na pozycje miernika czasu. */
cout <<"\nPozostalo: "<< Czas<<endl; /* Nadpisanie jego zawartosci, pozostalym czasem. */
}
if( GenerujOwoc % 99 == 0 ) /* Zabezpieczenie, aby owoce nie tworzyly sie co jedna
setna sekundy - owoc utworzy sie, gdy program wylosuje liczbe 99. */
{
RysujOwoc( Owoc, Waz, Waz2, IdentyfikatorOwocaX, IdentyfikatorOwocaY, NumerOwoca ); /* Wywolanie
funkcji rysuj owoc. Jej cialo znajduje sie ponizej. */
}
if( kbhit() ) /* Jesli wcisniemy jakis przycisk na klawiaturze, to wywolaj funkcje sterowanie dla I gracza. */
if( oneClick() )
{
character.Sterowanie( Waz, Czas, IloscRuchow, IleRuchow, Waz2 ); /* Wywolanie funkcji - jej cialo ponizej. */
}
Punkt = CzyZebrano( Waz, IdentyfikatorOwocaX, IdentyfikatorOwocaY ); /* Sprawdzenie, czy nasz waz
zjadl owoc. Jej cialo jest nizej. */
if( Punkt == true ) /* Jesli zjadl to: */
{
ZmienPozycjeKursora( TablicaWyniku ); /* Przejscie kursora na miejsce wyniku. */
Wynik++;
UsuniecieInformacjiOwoca( Waz, IdentyfikatorOwocaX, IdentyfikatorOwocaY ); /* Usuwamy informacje, ze pole na ktore wjechalismy, posiada owoc. */
cout<<Wynik<<endl;
}
/*DLA IIGRACZA*/
if( kbhit() ) /* Jesli wcisniemy jakis przycisk na klawiaturze, to wywolaj funkcje sterowanie dla II gracza. */
Sterowanie2( Waz2, Czas, IloscRuchow2, IleRuchow2, Waz ); /* Wywolanie funkcji - jej cialo ponizej. */
Punkt2 = CzyZebrano2( Waz2, IdentyfikatorOwocaX, IdentyfikatorOwocaY ); /* Sprawdzenie, czy nasz waz
zjadl owoc. Jej cialo jest nizej. */
if( Punkt2 == true ) /* Jesli zjadl to: */
{
ZmienPozycjeKursora( TablicaWyniku2 ); /* Przejscie kursora na miejsce wyniku. */
Wynik2++;
cout<<Wynik2<<endl;
UsuniecieInformacjiOwoca2( Waz2, IdentyfikatorOwocaX, IdentyfikatorOwocaY ); /* Usuwamy informacje, ze pole na ktore wjechalismy, posiada owoc. */
}
}
}
system( "cls" ); /* Gdy czas sie skonczy czyscimy ekran. */
/* Wysietlamy statystyki gry. */
cout << "\n\t\t *KONIEC* "<<endl;
if(Wynik>Wynik2)
{
cout<<"\t\tGRACZ I WYGRYWA!"<<endl;
}
if(Wynik2>Wynik)
{
cout<<"\t\tGRACZ II WYGRYWA!"<<endl;
}
else if(Wynik==Wynik2)
{
cout<<"\t\t REMIS"<<endl;
}
cout<<"\n\n\n\t\t\tSTATYSTYKI"<<endl;
cout<<" _______________________________________"<<endl;
cout<<" Wynik I Gracza: "<<Wynik<<" "<<"Wynik II Gracza: "<<Wynik2<<endl;
cout<<" Ruchy I Gracza: "<<IloscRuchow<<" "<<"Ruchy II Gracza: "<<IloscRuchow2<<endl;
getch();
cout << "\n\n";
system( "pause" );
}
}
/*! CIALA INNYCH FUNKCJI !*/
void changecol(int numofcol )
{
HANDLE kolor;
kolor = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
SetConsoleTextAttribute(kolor, numofcol );
}
void ZmienPozycjeKursora( PunktNaMapie Wspolrzedne )
{
SetConsoleCursorPosition( GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ), Wspolrzedne ); /* Ustaw pozycje kursora funkcja
SetConsoleCursorPosition, w miejsce 'Wspolrzedne', ktore deklarujemy do funkcji jako punkt na mapie. */;
}
void StworzMape()
{
changecol(3);
cout << "############################## " << '\n';
cout << "# # " << '\n';
cout << "# # " << '\n';
cout << "# # " << '\n';
cout << "# # " << '\n';
cout << "# # " << '\n';
cout << "# # " << '\n';
cout << "############################## " << '\n';
}
int Menu( int & Zakoncz )
{
int Petla = 1;
char Wybor;
printf( "\t Zbieranie gwiazdkow 2 Players Version\n" );
printf( "\t\t MENU \n\n" );
printf( "[1] \t" );
printf( " Rozpocznij gre\n" );
printf( "[2] \t" );
printf( " Wyjdz\n" );
while( Petla != 2 ) /* Petla wyboru opcji */
{
Wybor = getch();
if( Wybor == '1' ) /* Jesli wcisnie jeden na klawiaturze, to wlacz nowa gre. */
{
system( "cls" );
StworzMape();
Petla = 2;
}
if( Wybor == '2' ) /* Jesli wcisnie dwa na klawiaturze, to zamknij program. */
{
Petla = 2;
Zakoncz = 0;
}
}
}
void Sterowanie( PunktNaMapie & Waz, double & Czas, int & IloscRuchow, PunktNaMapie IleRuchow, PunktNaMapie & Waz2)
{
int Kierunek;
Kierunek = getch();
changecol(14);
switch( Kierunek )
{
case 119: /* W */
ZmienPozycjeKursora( Waz );
cout << " "; /* Zamazanie starej pozycji. */
if(Waz.Y==Waz2.Y+1 && Waz.X==Waz2.X)
{
Waz.Y +=1;
}
if( Waz.Y != 1 ) /* Zabezpieczenie, ze waz nie wyjdzie poza mape. */
{
Waz.Y -= 1; /* Jeden wiersz w gore. */
IloscRuchow++; /* Zwiekszenie ilosci ruchow. */
ZmienPozycjeKursora( IleRuchow ); /* Zmiana pozycji na tabele wyswietlania ilosci ruchow. */
cout <<"Ilosc ruchow I gracza: "<< IloscRuchow;
}
ZmienPozycjeKursora( Waz ); /* Przejscie do nowej pozycji weza. */
cout << "O";
break;
case 115: /* S */
ZmienPozycjeKursora( Waz );
cout << " ";
if(Waz.Y==Waz2.Y-1 && Waz.X==Waz2.X)
{
Waz.Y -=1;
}
if( Waz.Y != 6 )
{
Waz.Y += 1; /* Jeden wiersz w dol. */
IloscRuchow++;
ZmienPozycjeKursora( IleRuchow );
cout <<"Ilosc ruchow I gracza: "<< IloscRuchow;
}
ZmienPozycjeKursora( Waz );
cout << "O";
break;
case 97: /* A */
ZmienPozycjeKursora( Waz );
cout << " ";
if(Waz.Y==Waz2.Y && Waz.X==Waz2.X+1)
{
Waz.X +=1;
}
if( Waz.X != 1 )
{
Waz.X -= 1; /* Jedna kolumna w lewo. */
IloscRuchow++;
ZmienPozycjeKursora( IleRuchow );
cout <<"Ilosc ruchow I gracza: "<< IloscRuchow;
}
ZmienPozycjeKursora( Waz );
cout << "O";
break;
case 100: /* D */
ZmienPozycjeKursora( Waz );
cout << " ";
if(Waz.Y==Waz2.Y && Waz.X==Waz2.X-1)
{
Waz.X -=1;
}
if( Waz.X != 28 )
{
Waz.X += 1; /* Jedna kolumna w prawo. */
IloscRuchow++;
ZmienPozycjeKursora( IleRuchow );
cout <<"Ilosc ruchow I gracza: "<< IloscRuchow;
}
ZmienPozycjeKursora( Waz );
cout << "O";
break;
case VK_ESCAPE: /* Jesli wcisnie ESCAPE to petla sie zakonczy i wyjdzie do menu. */
Czas = 0;
break;
}
}
/*STREOWANIE II GRACZA*/
void Sterowanie2( PunktNaMapie & Waz2, double & Czas, int & IloscRuchow2, PunktNaMapie IleRuchow2, PunktNaMapie & Waz )
{
int Kierunek;
Kierunek = getch();
switch( Kierunek )
{
case 72: /* Strzalka w gore */
ZmienPozycjeKursora( Waz2 );
cout << " "; /* Zamazanie starej pozycji weza2. */
if( Waz2.Y != 1 ) /* Zabezpieczenie, ze waz2 nie wyjdzie poza mape. */
{
if(Waz2.Y==Waz.Y+1 && Waz2.X==Waz.X)
{
Waz2.Y +=1;
}
Waz2.Y -= 1; /* Jeden wiersz w gore. */
IloscRuchow2++; /* Zwiekszenie ilosci ruchow2. */
ZmienPozycjeKursora( IleRuchow2 ); /* Zmiana pozycji na tabele wyswietlania ilosci ruchow2. */
cout <<"Ilosc ruchow II gracza: "<< IloscRuchow2;
}
ZmienPozycjeKursora( Waz2 ); /* Przejscie do nowej pozycji weza2. */
cout << "@";
break;
case 80: /* Strzalaka w dol */
ZmienPozycjeKursora( Waz2 );
cout << " ";
if(Waz2.Y==Waz.Y-1 && Waz2.X==Waz.X)
{
Waz2.Y -=1;
}
if( Waz2.Y != 6 )
{
Waz2.Y += 1; /* Jeden wiersz w dol. */
IloscRuchow2++;
ZmienPozycjeKursora( IleRuchow2 );
cout <<"Ilosc ruchow II gracza: "<< IloscRuchow2;
}
ZmienPozycjeKursora( Waz2 );
cout << "@";
break;
case 75: /* Strzalka w lewo */
ZmienPozycjeKursora( Waz2 );
cout << " ";
if(Waz2.Y==Waz.Y && Waz2.X==Waz.X+1)
{
Waz2.X +=1;
}
if( Waz2.X != 1 )
{
Waz2.X -= 1; /* Jedna kolumna w lewo. */
IloscRuchow2++;
ZmienPozycjeKursora( IleRuchow2 );
cout <<"Ilosc ruchow II gracza: "<< IloscRuchow2;
}
ZmienPozycjeKursora( Waz2 );
cout << "@";
break;
case 77: /* Strzalaka w prawo */
ZmienPozycjeKursora( Waz2 );
cout << " ";
if(Waz2.Y==Waz.Y && Waz2.X==Waz.X-1)
{
Waz2.X -=1;
}
if( Waz2.X != 28 )
{
Waz2.X += 1; /* Jedna kolumna w prawo. */
IloscRuchow2++;
ZmienPozycjeKursora( IleRuchow2 );
cout <<"Ilosc ruchow II gracza: "<< IloscRuchow2;
}
ZmienPozycjeKursora( Waz2 );
cout << "@";
break;
case VK_ESCAPE: /* Jesli wcisnie ESCAPE to petla sie zakonczy i wyjdzie do menu. */
Czas = 0;
break;
}
}
void RysujOwoc( PunktNaMapie & Owoc, PunktNaMapie & Waz,PunktNaMapie & Waz2, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[], int & NumerOwoca )
{
Owoc.X =( rand() % 27 ) + 1; /* Losujemy pozycje X owoca. */
Owoc.Y =( rand() % 6 ) + 1; /* Losujemy pozycje Y owoca. */
if( Owoc.X != Waz.X || Owoc.X != Waz2.X ) /* Jesli wylosowany punkt nie jest punktem weza. */
{
ZmienPozycjeKursora( Owoc );
cout << "*";
IdentyfikatorOwocaX[ NumerOwoca ] = Owoc.X; /* Zapis informacji, ze po najechaniu na to pole, ma przyznac punkt. X */
IdentyfikatorOwocaY[ NumerOwoca ] = Owoc.Y; /* Zapis informacji, ze po najechaniu na to pole, ma przyznac punkt. Y */
NumerOwoca++;
}
else
{
if( Owoc.X != 1 ) /* Jesli owoc znajduje sie w miejscu weza i nie jest przy lewej scianie to : */
{
Owoc.X -= 1; /* Owoc pojawi sie w lewo od weza. */
ZmienPozycjeKursora( Owoc );
cout << "*";
IdentyfikatorOwocaX[ NumerOwoca ] = Owoc.X;
IdentyfikatorOwocaY[ NumerOwoca ] = Owoc.Y;
NumerOwoca++;
}
if( Owoc.X != 9 ) /* Analogicznie tylko w prawo. */
{
Owoc.X += 1;
ZmienPozycjeKursora( Owoc );
cout << "*";
IdentyfikatorOwocaX[ NumerOwoca ] = Owoc.X;
IdentyfikatorOwocaY[ NumerOwoca ] = Owoc.Y;
NumerOwoca++;
}
}
if( NumerOwoca == 47 ) /* Jesli zapelnimy tablice, to zerujemy licznik tablicy*/
{
NumerOwoca = 0;
}
}
bool CzyZebrano( PunktNaMapie & Waz, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[] )
{
/* Jesli wjechales na pole na ktorym jest owoc to zwroci prawde. */
if(( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 0 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 0 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 24 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 24 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 1 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 1 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 25 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 25 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 2 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 2 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 26 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 26 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 3 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 3 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 27 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 27 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 4 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 4 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 28 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 28 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 5 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 5 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 29 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 29 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 6 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 6 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 30 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 30 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 7 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 7 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 31 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 31 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 8 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 8 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 32 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 32 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 9 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 9 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 33 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 33 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 10 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 10 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 34 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 34 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 11 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 11 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 35 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 35 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 12 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 12 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 36 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 36 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 13 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 13 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 37 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 37 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 14 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 14 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 38 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 38 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 15 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 15 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 39 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 39 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 16 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 16 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 40 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 40 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 17 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 17 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 41 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 41 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 18 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 18 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 42 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 42 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 19 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 19 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 43 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 43 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 20 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 20 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 44 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 44 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 21 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 21 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 45 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 45 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 22 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 22 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 46 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 46 ] ) ||
( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 23 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 23 ] ) ||( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 47 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 47 ] ) )
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}
/*DLA II GRACZA*/
bool CzyZebrano2( PunktNaMapie & Waz2, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[] )
{
/* Jesli wjechales na pole na ktorym jest owoc to zwroci prawde. */
if(( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 0 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 0 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 24 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 24 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 1 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 1 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 25 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 25 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 2 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 2 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 26 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 26 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 3 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 3 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 27 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 27 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 4 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 4 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 28 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 28 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 5 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 5 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 29 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 29 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 6 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 6 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 30 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 30 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 7 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 7 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 31 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 31 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 8 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 8 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 32 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 32 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 9 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 9 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 33 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 33 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 10 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 10 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 34 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 34 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 11 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 11 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 35 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 35 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 12 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 12 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 36 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 36 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 13 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 13 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 37 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 37 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 14 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 14 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 38 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 38 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 15 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 15 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 39 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 39 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 16 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 16 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 40 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 40 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 17 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 17 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 41 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 41 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 18 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 18 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 42 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 42 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 19 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 19 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 43 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 43 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 20 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 20 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 44 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 44 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 21 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 21 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 45 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 45 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 22 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 22 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 46 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 46 ] ) ||
( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 23 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 23 ] ) ||( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 47 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 47 ] ) )
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}
void UsuniecieInformacjiOwoca( PunktNaMapie & Waz, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[] )
{
/* Cala funkcja polega na sprawdzeniu, czy wjechales na pole z owocem. Wiem troche toporne. Funkcja jest tylko dla I gracza, dla II jeszcze nie ma*/
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 0 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 0 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 0 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 0 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 1 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 1 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 1 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 1 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 2 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 2 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 2 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 2 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 3 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 3 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 3 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 3 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 4 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 4 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 4 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 4 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 5 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 5 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 5 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 5 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 6 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 6 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 6 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 6 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 7 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 7 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 7 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 7 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 8 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 8 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 8 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 8 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 9 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 9 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 9 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 9 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 10 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 10 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 10 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 10 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 11 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 11 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 11 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 11 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 12 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 12 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 12 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 12 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 13 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 13 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 13 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 13 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 14 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 14 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 14 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 14 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 15 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 15 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 15 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 15 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 16 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 16 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 16 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 16 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 17 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 17 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 17 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 17 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 18 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 18 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 18 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 18 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 19 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 19 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 19 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 19 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 20 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 20 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 20 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 20 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 21 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 21 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 21 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 21 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 22 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 22 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 22 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 22 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 23 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 23 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 23 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 23 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 24 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 24 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 24 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 24 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 25 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 25 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 25 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 25 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 26 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 26 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 26 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 26 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 27 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 27 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 27 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 27 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 28 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 28 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 28 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 28 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 29 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 29 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 29 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 29 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 30 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 30 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 30 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 30 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 31 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 31 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 31 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 31 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 32 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 32 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 32 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 32 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 33 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 33 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 33 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 33 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 34 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 34 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 34 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 34 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 35 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 35 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 35 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 35 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 36 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 36 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 36 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 36 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 37 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 37 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 37 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 37 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 38 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 38 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 38 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 38 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 39 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 39 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 39 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 39 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 40 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 40 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 40 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 40 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 41 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 41 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 41 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 41 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 42 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 42 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 42 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 42 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 43 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 43 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 43 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 43 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 44 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 44 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 44 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 44 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 45 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 45 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 45 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 45 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 46 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 46 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 46 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 46 ] = 0;
}
if( Waz.X == IdentyfikatorOwocaX[ 47 ] && Waz.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 47 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 47 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 47 ] = 0;
}
}
void UsuniecieInformacjiOwoca2( PunktNaMapie & Waz2, int IdentyfikatorOwocaX[], int IdentyfikatorOwocaY[] )
{
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 0 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 0 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 0 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 0 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 1 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 1 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 1 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 1 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 2 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 2 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 2 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 2 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 3 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 3 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 3 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 3 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 4 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 4 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 4 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 4 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 5 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 5 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 5 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 5 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 6 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 6 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 6 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 6 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 7 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 7 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 7 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 7 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 8 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 8 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 8 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 8 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 9 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 9 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 9 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 9 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 10 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 10 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 10 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 10 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 11 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 11 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 11 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 11 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 12 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 12 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 12 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 12 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 13 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 13 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 13 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 13 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 14 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 14 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 14 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 14 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 15 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 15 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 15 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 15 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 16 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 16 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 16 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 16 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 17 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 17 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 17 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 17 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 18 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 18 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 18 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 18 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 19 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 19 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 19 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 19 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 20 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 20 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 20 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 20 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 21 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 21 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 21 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 21 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 22 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 22 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 22 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 22 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 23 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 23 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 23 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 23 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 24 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 24 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 24 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 24 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 25 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 25 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 25 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 25 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 26 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 26 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 26 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 26 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 27 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 27 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 27 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 27 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 28 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 28 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 28 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 28 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 29 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 29 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 29 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 29 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 30 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 30 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 30 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 30 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 31 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 31 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 31 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 31 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 32 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 32 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 32 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 32 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 33 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 33 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 33 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 33 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 34 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 34 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 34 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 34 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 35 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 35 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 35 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 35 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 36 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 36 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 36 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 36 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 37 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 37 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 37 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 37 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 38 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 38 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 38 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 38 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 39 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 39 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 39 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 39 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 40 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 40 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 40 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 40 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 41 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 41 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 41 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 41 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 42 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 42 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 42 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 42 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 43 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 43 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 43 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 43 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 44 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 44 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 44 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 44 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 45 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 45 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 45 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 45 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 46 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 46 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 46 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 46 ] = 0;
}
if( Waz2.X == IdentyfikatorOwocaX[ 47 ] && Waz2.Y == IdentyfikatorOwocaY[ 47 ] )
{
IdentyfikatorOwocaX[ 47 ] = 0;
IdentyfikatorOwocaY[ 47 ] = 0;
}
}