Witam. W programie, do którego mam napisać klasę napotykam się na taki fragment value::integer x=7;
Wiem, że klasa ma nazywać się value, a integer ma być statycznym składnikiem. x występuje po raz pierwszy w programie, czyli musimy go stworzyć.
Musimy jakoś zwwrócić typ składnikiem statycznym czy co?
Dodam, że jest to zadanie z przeładowania operatorów. W dalszej części programu trzeba ich trochę przeładować, ale tutaj nie widzę potrzeby, a może jednak?
0
0
Nie do końca rozumiem pytania, ale ogólnie value::integer
to jest jakiś typ (o nazwie integer
), który został w jakiś sposób zdefiniowany wewnątrz klasy value
. Jako że jesteśmy poza klasą value
to nie możemy po prostu pisać integer x = 7
, tylko trzeba podać pełną ścieżkę value::integer
. Zresztą popatrz sobie na przykładowy kod:
#include <iostream>
using namespace std;
struct value
{
using integer = int;
};
int main()
{
value::integer x = 7;
cout << (x + 1) << endl;
}