Typ zwracany w składniku statycznym

0

Witam. W programie, do którego mam napisać klasę napotykam się na taki fragment value::integer x=7;
Wiem, że klasa ma nazywać się value, a integer ma być statycznym składnikiem. x występuje po raz pierwszy w programie, czyli musimy go stworzyć.
Musimy jakoś zwwrócić typ składnikiem statycznym czy co?
Dodam, że jest to zadanie z przeładowania operatorów. W dalszej części programu trzeba ich trochę przeładować, ale tutaj nie widzę potrzeby, a może jednak?

0

Nie do końca rozumiem pytania, ale ogólnie value::integer to jest jakiś typ (o nazwie integer), który został w jakiś sposób zdefiniowany wewnątrz klasy value. Jako że jesteśmy poza klasą value to nie możemy po prostu pisać integer x = 7, tylko trzeba podać pełną ścieżkę value::integer. Zresztą popatrz sobie na przykładowy kod:

#include <iostream>
using namespace std;

struct value
{
	using integer = int;	
};

int main() 
{
	value::integer x = 7;
	cout << (x + 1) << endl;
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1